SMART CITY

Reclama outdoor a băgat 1,7 milioane euro în conturile magazinului Cocor

”Creşterea de 30% a vânzărilor indică un trend favorabil outdoorului digital spectacular în condiţiile în care piaţa de publicitate outdoor a scăzut cu peste 15%. În luna decembrie am înregistrat şi recordul de vânzări de 400.000 de euro, ceea ce susţine potenţialul în creştere al mediafaţadei” a declarat Dan Bărbulescu, preşedintele consilului de administraţie al Cocor SA, citat de capital.ro.

Media channel-ul COCOR este compus din 3.300 mp de iluminaţii şi ecrane cu LED şi  a fost lansată în decembrie 2008 în urma unei investiţii de 2,6 milioane de euro, fiind până acum cea mai mare investiţie în componenţa high-tech a magazinului Cocor. Potrivit reprezentanţilor companiei, este cea mai mare faţadă media din Europa.

În ultimul trimestru al anului trecut, magazinul Cocor din Piaţa Unirii a făcut profit de un milion de lei şi şi-a dublat cifra de afaceri până la 8,4 milioane lei. În ianuarie 2011, reprezentanţii magazinului acuzau Primăria Capitalei că accesul greoi la parcare şi lipsa semnelor de circulaţie corespunzătoare sunt responsabile pentru vânzările slabe ale companiei.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button