Reclama de la Jumbo, care ne-a adus la disperare, a ajuns pe masa CNA. Ce au decis autoritățile

10 mai 2022
6290 Afișari
Reclama de la Jumbo, care ne-a adus la disperare, a ajuns pe masa CNA. Ce au decis autoritățile
Reclama de la Jumbo, care ne-a adus la disperare, a ajuns pe masa CNA. Ce au decis autoritățile. Sursa foto: Captură YouTube

Sigur ați auzit reclama de la Jumbo, Jumbo, Jumbo, care ne aducea la un punct critic: să aruncăm televizoarele pe geam. Iată că a ajuns pe masa CNA, iar autoritățile au luat o decizie.

Reclama de la Jumbo, care ne-a adus la disperare, a ajuns pe masa CNA

Reclama enervantă de la Jumbo a ajuns să fie analizată de CNA (Consiliul Național al Audiovizualului) după ce a fost reclamată de 12 telespectatori.

Telespectatorii au catalogat reclama TV pentru magazinele Jumbo ca fiind „deranjantă”, „tortură psihică” sau care „te distruge psihic”.

Spotul a fost discutat şi de Consiliul Român al Publicităţii (RAC), aşa cum se întâmplă în mod normal în cazul unei reclame care a primit plângeri.

Ce au decis autoritățile

Membrii Consiliului Național al Audiovizualului s-au uitat la reclamă și au ajuns la concluzia că, deși este extrem de enervantă, aceasta nu încalcă legislația audiovizualului.

„Nu ai ce să reproşezi. A fost o soluţie care pentru unii e enervantă, dar să ştiţi că şi copiii sunt enervanţi. Ar trebui întrebaţi copiii cum li se pare reclamă. Funcţia şi-o îndeplineşte spotul”, a declarat Mircea Toma, membru CNA, potrivit paginidemedia.ro.

Un alt membru al Consiliului Național al Audiovizualului, Cristina Pocora, a declarat că spotul nu încalcă legea, dar „te face cu capul”.

De asemenea, Consiliul Român al Publicității a transmis, după analiza reclamei că, nu există elemente care ar putea să afecteze psihicul unui consumator mediu.

Câteva reclamații trimise de telespectatori:

  • „Spotul publicitar Jumbo este o tortură psihică. Efectul este cel dorit, adică de a atrage atenția. ÎNSĂ!!!! este strigător la cer! Nu contează nici postul nici ora la care e dată această reclamă. Ea trebuie eliminată. Un cuvant repetat obsesiv, cu un debit, volum și tonalitate care te distruge psihic.”
  • „Vă rog din suflet opriţi reclama cu Jumbo. Deranjează foarte tare neurologic, ţineţi cont că sunt copii cu dereglări mintale care aud această reclamă, și sunt deranjaţi foarte mult!”.

O lăsăm aici.

Cookies