În Sectorul 3 a început o campanie de reciclare a deșeurilor electronice, electrocasnice și electrice (DEEE). Bucureștenii care au aparate vechi sau defecte le pot preda centrelor de colectare anunțate de PS3, iar apoi vor primi un bilet la tombolă. Premiile au o valoare totală de 25.000 de lei.
„A început campania de reciclare a deșeurilor electronice, electrocasnice și electrice (DEEE), derulată de Primăria Sectorului 3 în parteneriat cu Red Point, Direcția de Salubritate Sector 3 și Eco Life Style”, anunță PS3 într-un comunicat.
Premiile campaniei au o valoare totală de 25.000 de lei.
Bucureștenii care locuiesc în Sectorul 3 au la dispoziție 8 centre fixe unde pot preda aparatele vechi sau cele defecte, precum: camere video, mixere de bucătărie, aspiratoare, frigidere, mașini de spălat, aparate de aer condiționat, radio-casetofoane, blendere, hote, televizoare, computere, laptopuri, telefoane mobile, cuptoare cu microunde, filtre de cafea, prăjitoare de pâine, plite pentru gătit.
Programul centrelor este de luni până vineri, între orele 08:00-15:30 și sunt amplasate în următoarele zone:
Cum funcționează campania
Cetățenii din Sectorul 3 vor primi câte un bilet pentru tombolă, dacă îndeplinesc una dintre condițiile următore:
Pentru cantitățile mai mari de 10 kg de deșeuri electronice, electrocasnice și electrice, bucureștenii pot solicita ridicarea gratuită de la domiciliu sunând la numărul de telefon 0775.262.250.
Tombola din cadrul campaniei va avea următoarele premii:
„Deșeurile electronice, electrocasnice și electrice reprezintă aproximativ 6% din deșeurile unei comunități. Aruncarea lor la întâmplare sau păstrarea lor în casă, chiar dacă sunt defecte și nu mai pot fi folosite, dăunează grav mediului înconjurător și au efecte dăunătoare inclusiv asupra aerului pe care îl respirăm, ele având în componența lor metale grele sau gaze periculoase”, transmite Primăria Sectorului 3.
4 din 10 români nu reciclează deșeurile DEEE pentru că nu știu unde anume pot face acest lucru, 18% nu știu cum să procedeze, iar 14% consideră că ar trebui să fie recompensați dacă le reciclează, arată un studiu realizat de Reveal Marketing Research, la sfârșitul anului trecut.