Clienții Raiffeisen Bank sunt anunțați de reprezentanții companiei că, momentan, există probleme, iar tranzacțiile online nu se pot efectua. Se lucrează la remedierea cauzei.
UPDATE, ora 13:44:
Ca urmare a incidentului înregistrat astăzi, care ne afectează serviciile online, vă reamintim că puteți merge în oricare din sucursalele noastre pentru efectuarea de plăți și operațiuni urgente.
De asemenea, vă informăm că toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale (precum bancomate, terminale de plată și carduri), au transmis reprezentanții companiei.
Raiffeisen Bank anunță miercuri, 3 mai 2023, că întâmpină probleme, iar reprezentanții companiei au transmis la ora 11:04 un mesaj pe pagina de Facebook:
Dragi clienți,
Momentan întâmpinăm un incident care impactează:
Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
Raiffeisen SmartToken;
Raiffeisen Smart Business;
Noul Raiffeisen Online IMM;
OpenBanking (AISP/PISP/CISP);
Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);
Smart Market – flux înrolare.
Clienții pot verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe site-ul băncii, accesând următorul link, AICI.
Cauza este în curs de remediere, anunță reprezentanții companiei.
Clienții care au nevoie de blocarea unui card sau au nevoie de alte operațiuni urgente sunt rugați să sune în call center la numerele:
Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!, potrivit Raiffeisen Bank.