GREEN CITY

PUZ pe 15 hectare de teren la Pasajul Mihai Bravu-Splaiul Unirii

Prefectul Capitalei, Mihai Atănăsoaei, a contestat în instanţă, pe data de 21 ianuarie 2011, autorizaţia de construcţie emisă de primarul general Sorin Oprescu pentru construcţia pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii, pe motiv că actul nu are la bază o documentaţie de urbanism şi nici nu se justifică situaţia de urgenţă.

„Apreciez acţiunea Primăriei Generale de a demara procedura de remediere a ilegalităţilor pe care le-am sesizat în instanţă privind autorizaţia de construcţie a pasajului din zona Mihai Bravu. După ce şi celelalte aspecte de ilegalitate vor fi remediate, acţiunea depusă în instanţă va rămâne fără obiect, iar lucrările de construcţie vor putea reîncepe”, spunea Mihai Cristian Atănăsoaei, citat de gandul.info.

Lucrările la pasajul suprateran au început în 17 ianuarie. Pentru realizarea proiectului a fost restricţionată circulaţia rutieră pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului, pe o perioadă estimată de şase luni. Circulaţia în această zonă se desfăşoară pe câte două benzi pe sens.

Primăria Municipiului Bucureşti a atribuit contractul companiei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache. Contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor a fost atribuit la începutul lunii decembrie a anului trecut, potrivit unui anunţ al instituţiei.

Traseul viitorului pasaj are ca punct de plecare B-dul Mihai Bravu în dreptul străzii Vitejilor (staţia de metrou Mihai Bravu), traversează Splaiul Unirii (râul Dâmboviţa) şi intresecţia Văcăreşti cu Mihai Bravu, încheindu-se pe calea Văcăreşti în dreptul blocului 2C.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button