Magazinului Unirea îşi schimbă din nou faţa

de:
16 sept. 2011
0 afișări
Magazinului Unirea îşi schimbă din nou faţa

Cei doi noi chiriaşi au venit în România prin grupul spaniol Inditex, cel mai mare jucător din retailul de îmbrăcăminte local. Pull&Bear şi-a inaugurat deja noul magazin. Compania spaniolă, care a adus anul acesta două noi branduri în Centrul ce aparţine familiei Adamescu, continuă lucrarea de acoperire a faţadei comuniste a Magazinului, începută de alte trei branduri. Bershka şi Zara (tot din grupul Inditex) în partea stângă şi H&M în partea dreaptă, înspre Dâmboviţa.

Lucrările din partea centrală a Magazinului Unirea au început de câteva zile şi vor dura, potrivit anunţului de pe şantier, până 13 septembrie anul viitor. La faţa locului, se lucrează deja la moţarea schelelor şi la ridicarea panourilor de tablă care vor îngrădi şantierul. Cu toate că este vorba despre o porţiune relativ mică, lucrările dau practic peste cap traficul pietonal din zonă, mai ales în dreptul cailor de acces la metrou, acolo unde din cauza chioşcurilor spaţiul de tranzit este redus semnificativ.

Renovarea faţadei cu ajutorul chiriaşilor se înscrie în strategia familiei Adamescu de schimba puternic imaginea centrului comercial. Asta în contextul în care Unirea Shopping Center, care a rulat în 2009 afaceri de 23,3 mil. euro este văzut astăzi ca unul dintre cele mai atractive centre comerciale pentru proprietarii de magazine, chiar dacă nivelul chiriei este unul dintre cele mai ridicate din Capitală, de circa 40 euro/mp.

În magazinul Unirea intră zilnic aproape 40.000 de vizitatori, potrivit datelor companiei, ceea ce plasează centrul comercial pe primul loc în materie de trafic în România.

Cookies