PS6 scoate la licitație spații pentru food truck-uri pe Trotuarul Nordic al Parcului Drumul Taberei. Ofertele pot fi depuse până pe 27 mai

14 mai 2024
3708 afișări
PS6 scoate la licitație spații pentru food truck-uri pe Trotuarul Nordic al Parcului Drumul Taberei. Ofertele pot fi depuse până pe 27 mai
PS6 scoate la licitație spații pentru food truck-uri pe Trotuarul Nordic al Parcului Drumul Taberei. Ofertele pot fi depuse până pe 27 mai | Sursa foto: Primăria Sectorului 6 - Facebook

Primăria Sectorului 6 anunță că scoate la licitație spații pentru food truck-uri pe Trotuarul Nordic al Parcului Drumul Taberei pentru perioada 1 iunie – 31 octombrie. Doritorii pot depune ofertele până pe 27 mai.

PS6 scoate la licitație spații pentru food truck-uri pe Trotuarul Nordic al Parcului Drumul Taberei

Primăria Sectorului 6, prin Administrația Comercială Sector 6, organizează o procedură concurențială, pentru alocarea:

  • a două spații, cu suprafață individuală de 30 mp, pentru activitatea de bar (comercializare băuturilor cu conținut scăzut și mediu de alcool, ceai, apă, sucuri îmbuteliate etc.),
  • două spații, cu suprafață individuală de 20 mp, pentru alimentație publică (înghețată, gogoși, clătite, pizza, hotdog, etc.).

Food truck-urile se vor afla pe Trotuarul Nordic al Parcului Drumul Taberei, iar perioada de închiriere este 1 iunie – 31 octombrie.

Harta cu poziționarea spațiilor este disponibilă AICI.

Prețul de pornire pentru un loc este de 6 lei/mp/zi, anunță PS6 pe site-ul oficial.

Data limită de depunere a ofertelor este 27 mai, ora 12:00. În aceeași zi, începând cu ora 13.00, ele vor fi deschise.

Ședința publică va avea loc la sediul Administrației Comerciale Sector 6.

Ofertele privind participarea la procedura concurențială se depun direct la Administrația Comercială Sector 6 (Șoseaua Virtuții 148, etaj 1), până pe 27 mai 2024, de luni până joi, în intervalul orar 08:00 și 16:00, iar vineri, între orele 08:00 și 14:00, sau prin curier, după data apariţiei anunţului, până la data de 27.05.2024, ora limită de depunere 12.00.

Documente necesare

Documentele care necesare dosarului se vor depune la sediul Administrației Comerciale Sector 6 de pe Șoseaua Virtuții 148, etaj 1). Acestea sunt:

  • Cerere de înscriere, unde se va specifica numărul locației pentru care licitează (așa cum apare pe harta locației);
  • Certificat de Înregistrare Fiscală (CUI);
  • Certificat Constatator din care să rezulte codul CAEN care să coincidă cu specificul de activitate ce urmează să fie desfășurată în cadrul evenimentului respectiv, furnizarea serviciilor comerț, alimentație publică (înghețată, gogoși, clătite, pizza, hotdog, etc), și baruri (băuturi cu conținut scăzut de alcool, ceai, apa, sucuri îmbuteliate,etc.);
  • Lista cu produsele și prețurile comercializate;
  • Fotografii color cu produsele comercializate (între 5 și 10) și cu standul de comercializare (minim 3 poze);
  • Contract cu o firmă specializată pentru colectarea și preluarea uleiului uzat, valabil pe durata evenimentului. La momentul depunerii documentației pentru obținerea amplasamentului, dovada va fi făcută prin declarație pe proprie răspundere;
  • Contract încheiat cu o firmă de salubrizare. La momentul depunerii documentației pentru obținerea amplasamentului, dovada va fi făcută prin declarație pe proprie răspundere;
  • Declarație;
  • Dovada achitării garanției de participare.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies