Proiect de un milion de euro: Bucureştiul va fi promovat de National Geographic în zece ţări

de:
21 aug. 2014
0 Afișari
Proiect de un milion de euro: Bucureştiul va fi promovat de National Geographic în zece ţări

Întregul proiect va costa aproape 1 milion de euro, scrie realitatea.net.

Autoritatea Naţională pentru Turism vrea să încheie un contract privind achiziţionarea serviciilor de coproducţie a unor programe ce urmează să fie difuzate la televiziunea internaţională National Geographic Channel, pentru promovarea brandului de turism al României.

Proiectul presupune realizarea unui film documentar de 45 de minute şi a unor viniete de 30 de secunde. Acestea vor face parte din proiectul televiziunii National Geographic Channel, realizat sub conceptul de „Smart Cities”.

Filmele vor fi difuzate în perioada februarie – mai 2015, în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Rusia, România, Spania, Polonia şi India. De asemenea, documentarul vor putea fi difuzate şi în Abu Dhabi, capitala Emiratelor Arabe Unite.

Filmul va trebui să promoveze Bucureştiul ca destinaţie „smart de city-break” şi să conţină cele mai reprezentative patru puncte de atracţie ale capitalei şi din imediata sa apropiere. Astfel, documentarul va trebui să promoveze peisajul cultural, trecutul istoric, infrastructura pentru educaţie, dar şi stilul de viaţă pentru petrecerea timpului liber, scrie Mediafax.

Valoare estimată a proiectului este 972.500 de euro, din care contribuţia estimată a Autorităţii Naţionale pentru Turism este de 750.000 de euro, în timp ce contribuţia estimată a National Geographic Channel este de 222.500 de euro, conform documentaţiei făcute publice de ANT.

De asemenea, National Geografic Channel va realiza patru machete de presă, în format A4, pentru promovarea Bucureştiului şi a produselor turistice cheie ale României, ce vor fi publicate în revista National Geographic Magazine.

Potrivit ANT, în activitatea de promovare turistică, emisiunile televizate cu specific de turism reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti. „Impactul pe care astfel de emisiuni televizate îl are în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influenţa pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului”, îşi justifică ANT desfăşurarea acestui proiect.

Conform Autorităţii Naţionale pentru Turism, conceptul „Smart Cities”, iniţiat de National Geographic Channel presupune realizarea unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, datorită faptului că sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere în următorii ani.

Cookies