Primăria le-a transmis șoferilor că de la începutul lunii august se introduce un program săptămânal pentru curățarea parcărilor de reședință din Sectorul 3. În acest context, șoferii sunt rugați ca în zilele și în intervalele orare în care se va face curat, să nu lase mașinile parcate.
Luni, 29 iulie 2024, administrația publică din Sectorul 3 al Capitalei le-a transmis bucureștenilor că de luna viitoare, de la data de 1 august 2024, urmează să se desfășoare acțiuni de salubrizare a parcărilor de reședință din aria administrată.
Acestea se vor desfășura conform unui program săptămâna, iar șoferii sunt rugați să mute mașinile în zilele în care intervin echipele de curățenie:
Pentru ca echipele Direcției Generale de Salubritate Sector 3 să intervină eficient, Primăria Sectorului 3 face un apel către șoferi pentru eliberarea parcărilor de reședință.
Pentru a informa bucureștenii, administrația publică urmează să instaleze în toate parcările de reședință plăcuțe informative. Acestea vor preciza ziua în care se igienizează și intervalul orar în care parcare este interzisă. Operațiunile de igienizare vor avea loc de luni până sâmbătă, iar intervalele orare posibile sunt următoarele:
Primăria a anunțat și că echipele Direcției Generale de Salubritate nu vor face curat în zilele legale de sărbătoare.
În cazul în care cetățenii ce locuiesc în Sectorul 3 nu țin cont de programul în care se intervine pentru curățenie, aceștia riscă ca autorizațiile lor de parcare să fie anulate.
Persoanele ce au întrebări referitoare la noul program de igienizare, sau care vor să facă sesizări în ceea ce privește curățenia stradală pot suna la unul dintre numerele de telefon:
Acestea sunt deschise 24 de ore din 24.
Primele panouri informative au apărut deja în parcările de reședință din S3. În data de 27 iulie 2024 un bucureștean a publicat pe grupul de Facebook „Cetățean Sector 3” o imagine cu acest panou, alături de un mesaj prin care își arată nemulțumirea față de această decizie:
Sunteți la zi cu noua inițiativă? Am decis să o postez pentru că nu respecta un principiu de bază al administrației publice, anume „o decizie bună trebuie să fie în avantajul tuturor”. Cred ca acesta decizie merită revizuită pentru că e în dezavantajul multora.
Și alți bucureșteni și-au exprimat nemulțumirea în secțiunea de comentarii:
Au exista însă și persoane care susțin această metodă de a curăța străzile: