„Studiul de fezabilitate a fost catastrofal şi toate problemele de acolo au plecat. Studiul a fost făcut fără foraje, fără studii de laborator, practic a fost realizat «din birou». Normal că atunci când mergi mai departe cu proiectarea şi cu execuţia, soluţiile adoptate sunt proaste”, afirmă Boţu, care de altfel a realizat o expertiză independentă pentru Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) pentru a identifica motivele care au condus la problemele de pe această autostradă.
Vezi aici: IMAGINILE DEZASTRULUI de pe tronsonul Autostrăzii A1 închis de CNADNR. GALERIE FOTO
„Spre exemplu, atunci când am vrut să introducem tija de foraj în teren pentru expertiză, aceasta s-a scufundat pur şi simplu, deşi are o greutate de doar 2 kilograme. De asemenea, în lucrările pentru autostradă s-a folosit doar un strat de armătură, când ar trebui să fie 5-6, iar pentru umpluturi nu a fost folosit pământ conform”, a mai spus Boţu, citat de zf.ro.