Probleme la cardurile Raiffeisen.Nu ți-a mers cardul Raiffeisen noaptea trecută sau în această dimineață? Nu intra în panică, banca a anunțat că efetuează anumite lucrări de mentenanță.
Sunt probleme la cardurile Raiffeisen în această dimineață, dar nu trebuie să te îngrijorezi. Raiffeisen Bank a publicat ieri un anunț oficial pentru clienții săi prin care transmitea faptul că în această noapte urmează să aibă loc lucrări de mentenanță care ar putea face indisponibilă platforma Raiffeisen Online pe care banca ne-o pune la dispoziție.
Banca a anunțat din timp lucrările tocmai pentru ca toți clienții să fie informați despre acțiunea de noaptea trecută care se pare, însă, că durează mai mullt decât a fost programată.
Platforma Raiffeisen Online, care este oferită de către Raiffeisen Bank, trebuia să fie indisponibilă în noaptea de marți spre miercuri doar o singură oră, între 23:00 și 00:00. Doar că, miercuri dimineață, anumiți utilizatori încă aveau probleme în a efectua plăți online sau plata cu cardul la magazin.
Vă recomandăm și: O bancă din București, prăduită chiar de managerul unității. Percheziții în Capitală după ce a plecat cu banii acasă
Tu știi exact ce trebuie să scrii la detaliile unui transfer bancar online astfel încât tranzacția să să se realizeze corect și să nu ai probleme cu ANAF-ul?
Practic, transferul bancar online dintr-un cont în altul a devenit o formalitate datorită aplicațiilor oferite de bănci. Pentru acest lucru este nevoie doar să ai o aplicație instalată, cea a băncii cu care lucrezi. Poți și să accesezi secțiune online de pe site-ul băncii, în multe cazuri. Apoi, mai trebuie să cunoști numele complet și IBAN-ul persoanei căreia vrei să îi trimiți banii.
Băncile oferă posibilitatea de a transfera bani prin intermediul serviciului de internet banking sau cu ajutorul unor aplicații. Toate acestea, însă, îți cer ca în momentul în care faci tranzacția să completezi ceva în câmpul destinat ”DETALII TRANZACȚIE”. Aici este foaarte important să ai grijă ce scrii, astfel încât să nu îți fie, ulterior, blocat contul de către cei de la ANAF.
Din experiența proprie și nu numai își recomandăm ca la ”detalii tranzacție” atunci când efectuezi un transfer între persoane fizice să completezi cuvinte precum: ”împrumut” (n.r. de exemplu, acest lucru te poate asigura și că aio dovadă că ai împrumutat pe cineva), „cadou” sau „returnare împrumut”.
Mai multe detalii, AICI.