A apărut o nouă problemă la achiziționarea călătoriilor pentru mijloacele de transport STB. Achiți biletul prin SMS acum, îl primești peste 30 de minute( sau chiar 40).
Un bucureștean a sesizat problema achiziționării biletelor STB prin SMS pe pagina de Facebook „Reclamații STB( fostul RATB) București”.
Bărbatul a spus că POS-ul din autobuz era nefuncțional, așa că a vrut să își achiziționeze o călătorie prin SMS la numărul de telefon 7458.
Însă, după trimiterea mesajului, bărbatul nu a primit călătoria prin SMS. A mai trimis încă un mesaj, pentru a fi sigur, dar nici de data aceasta nu a primit niciun răspuns.
Abia după 30 de minute a primit ambele călătorii prin SMS.
POS NEFUNCȚIONAL ÎN AUTOBUZTRIMIT SMS LA 7:12, mai trimit unul să fiu sigur, le primesc peste 30 minute.” spune B. M.
Aceeași problemă. Mesaj primit după 40 de minute.”- M. A.
Nu doar achiziționarea biletelor prin SMS este problematică, ci și obținerea abonamentelor prin aplicația YouthTB.
Mai mulți elevi și studenți au vrut să își reînnoiască abonamentele utilizând aplicația YouthTB, însă nu a funcționat.
Ba le dădea erori, ba nu le recunoștea adresele de e-mail, iar când se duceau la ghișeuri pentru a le explica doamnelor de acolo problema, ele le spuneau că nu îi pot ajuta.
Am vrut să-mi reînnoiesc abonamentul, dar doamna de la ghișeu mi-a spus că nu mă poate ajuta și că numai de pe aplicație mai pot să-mi fac abonamentul” spune unul dintre studenți
O studentă era cât pe ce să primească amendă din cauza aplicației mobile. Fata și-a achiziționat un abonament de pe aplicație, însă, în momentul verificării, controlorul i-a spus că nu este valabil.
În fine, mi-am făcut abonament online, astăzi l-am arătat controlorului și mi-a spus că nu e valabil, că mă iartă că e 8 martie, că gen eu mint că am abonament că nu e al meu, că nu e „deschis” orice ar înseamna asta. Am încercat să explic, să întreb, să solicit ajutor din partea domnului dar mi-a spus să sun la un număr să întreb acolo (în timp ce nu mă lăsa să vorbesc), povestește A. B.
STB a lansat aplicația în luna septembrie a anului trecut, pentru a le veni în ajutor studenților și elevilor. Însă, aceștia întâmpină adesea probleme cu folosirea ei și le solicită ajutorul doamnelor de la ghișeu.
Te-ar putea interesa și: