Probleme cu biletele STB cumpărate prin SMS. Cumperi călătoria acum, primești confirmarea peste 30 de minute (în cazurile bune)

05 apr. 2023
20671 afișări
Probleme cu biletele STB cumpărate prin SMS. Cumperi călătoria acum, primești confirmarea peste 30 de minute (în cazurile bune)
Probleme cu biletele STB cumpărate prin SMS. Cumperi călătoria acum, primești confirmarea peste 30 de minute (în cazurile bune). Sursa imagine: Inquam Photos / George Călin

A apărut o nouă problemă la achiziționarea călătoriilor pentru mijloacele de transport STB. Achiți biletul prin SMS acum, îl primești peste 30 de minute( sau chiar 40).

POS nefuncțional în autobuz, bilet nefuncțional prin SMS

Un bucureștean a sesizat problema achiziționării biletelor STB prin SMS pe pagina de Facebook „Reclamații STB( fostul RATB) București”.

Bărbatul a spus că POS-ul din autobuz era nefuncțional, așa că a vrut să își achiziționeze o călătorie prin SMS la numărul de telefon 7458.

Însă, după trimiterea mesajului, bărbatul nu a primit călătoria prin SMS. A mai trimis încă un mesaj, pentru a fi sigur, dar nici de data aceasta nu a primit niciun răspuns.

Abia după 30 de minute a primit ambele călătorii prin SMS.

POS NEFUNCȚIONAL ÎN AUTOBUZ
TRIMIT SMS LA 7:12, mai trimit unul să fiu sigur, le primesc peste 30 minute.” spune B. M.
Probleme cu SMS-urile STB
Probleme cu SMS-urile STB. Sursa foto: Facebook/ Reclamații STB( fostul RATB) București
O altă bucureșteancă a adăugat un comentariu la postarea bărbatului, în care a spus că a întâmpinat aceeași problemă:
Aceeași problemă. Mesaj primit după 40 de minute.”- M. A.
Probleme aplicații STB
Probleme aplicații STB. Sursa foto: Facebook/ Reclamații STB( fostul RATB) București

Probleme și cu aplicația YouthTB

Nu doar achiziționarea biletelor prin SMS este problematică, ci și obținerea abonamentelor prin aplicația YouthTB.

Mai mulți elevi și studenți au vrut să își reînnoiască abonamentele utilizând aplicația YouthTB, însă nu a funcționat.

Ba le dădea erori, ba nu le recunoștea adresele de e-mail, iar când se duceau la ghișeuri pentru a le explica doamnelor de acolo problema, ele le spuneau că nu îi pot ajuta.

Am vrut să-mi reînnoiesc abonamentul, dar doamna de la ghișeu mi-a spus că nu mă poate ajuta și că numai de pe aplicație mai pot să-mi fac abonamentul” spune unul dintre studenți

O studentă era cât pe ce să primească amendă din cauza aplicației mobile. Fata și-a achiziționat un abonament de pe aplicație, însă, în momentul verificării, controlorul i-a spus că nu este valabil.

În fine, mi-am făcut abonament online, astăzi l-am arătat controlorului și mi-a spus că nu e valabil, că mă iartă că e 8 martie, că gen eu mint că am abonament că nu e al meu, că nu e „deschis” orice ar înseamna asta. Am încercat să explic, să întreb, să solicit ajutor din partea domnului dar mi-a spus să sun la un număr să întreb acolo (în timp ce nu mă lăsa să vorbesc), povestește A. B.

STB a lansat aplicația în luna septembrie a anului trecut, pentru a le veni în ajutor studenților și elevilor. Însă, aceștia întâmpină adesea probleme cu folosirea ei și le solicită ajutorul doamnelor de la ghișeu.

Te-ar putea interesa și:

Cookies