Primele ecrane publicitare 3D, dezvoltate de Euromedia, unul pe suprafață curbă și altul de colț, fac spectacol de lumini pe clădirile Mobexpert

19 apr. 2022
156 Afișari
Primele ecrane publicitare 3D, dezvoltate de Euromedia, unul pe suprafață curbă și altul de colț, fac spectacol de lumini pe clădirile Mobexpert
FOTO: Ecran 3D, de 111 mp, ridicat pe pereții exteriori ai magazinului Mobexpert din Băneasa Shopping Center.

Premieră în outdoor-ul digital: primul ecran 3D din România, anunță companiile Mobexpert și Euromedia, care dezvoltă un parteneriat pentru amplasarea de ecrane digitale de mari dimensiuni pe magazinele Mobexpert.

Primele două proiecte au fost finalizate la începutul lunii martie, cu primul ecran pe colț din România. Acesta se află amplasat pe pereții exteriori ai magazinului Mobexpert din Băneasa Shopping Center, are 111 metri pătrați și poate difuza inclusiv spoturi publicitare 3D. (Ilustrație articol)

Al doilea panou este situat pe acoperișul magazinului Mobexpert Pipera din Șos. Fabrica de Glucoză, în capătul autostrăzii A3. „Și în acest caz este vorba de o premieră, fiind primul ecran pe suprafață curbă din țară”, anunță companiile Euromedia și Mobexpert.

Ecranul publicitar pe suprafață curbă aflat pe magazinul Mobexpert, clădirea din Pipera

Ionuț Coldea, directorul general Euromedia, a afirmat despre proiect:

„În martie, am lansat două ecrane spectaculoase pentru outdoor- ul digital din România. În prezent, avem în protofoliu cele mai performante ecrane digitale, iar parteneriatul cu Mobexpert ne-a oferit posibilitatea unor amplasamente extraordinare. Ne dorim să continuam în viitor cu noi proiecte spectaculoase.”

Adelina Badea, CEO Mobexpert, a explicat de ce singurele ecrane 3D din România se potrivesc pe clădirile magazinelor Mobexpert:

„Magazinele Mobexpert s-au remarcat întotdeauna prin eleganță și inovație, fiind primele magazine din România care au abordat conceputul de hipermagazin de mobilier și decorațiuni interioare. Ne bucurăm ca am putut dezvolta împreuna cu Euromedia un parteneriat puternic pentru amplasarea de ecrane digitale inovatoare pe magazinele noastre. Sperăm sa fie un proiect de succes care sa atragă atât noi clienți cât și noi parteneri.”

 

  • Fondat în 1993, Mobexpert este un puternic brand românesc de mobilier și decorațiuni. Reţeaua regională a Mobexpert numără 27 de hipermagazine şi magazine de dimensiuni mai mici, precum si un magazin online, www.mobexpert.ro.

 

  • Euromedia se descrie ca liderul pieței de OOH din România. În ultimii 3 ani a investit cu prioritate în screen-uri pentru outdoor digital, având instalată o suprafață totală de 523 metri pătrați. Dezvoltarea va continua cu încă 200 metri pătrați de ecrane până la finalul acestui an, anunță compania de publicitate outdoor.
Cookies