Numărătoarea inversă a început! Mai sunt cam 24 de ore până când Primark deschide primul său magazin din România. E la București, în Park Lake Mall, iar inaugurarea e mâine (joi, 15 decembrie), la ora 10:00.
Între timp, retailerului de fashion și-a lansat site-ul oficial de prezentare pentru România, pe care îl găsești AICI și unde a listat categoriile de produse, produsele și prețurile la care ele vor fi vândute în magazinul din ParkLake.
Pe website-ul oficial pentru România poți găsi principalele categorii de produse ale retailerului de fashion (dar nu numai), iar acestea sunt:
Mai sunt și secțiuni speciale, cum ar fi cele care îți propun „lookuri de petrecere vesele”, mai e secțiunea specială de Crăciun, una de „Inspirație”, plus o „Primania”.
Dar, să ne aruncăm un pic un ochi și pe prețurile de la Primark.
Așadar, un pulover supradimensionat tricotat, din amestec de bumbac, costă 100 de lei, rochiile publicate până acum pe site costă ori 40 de lei, ori 80, o perche de cizme costî între 50 și 100 de lei (depinde de stil, de material, vezi foto), iar papuceii de casă (din cei pufoși/blănoși) costă 40 de lei, oricare le-ar fi culoarea ori modelul.
Dar, cu siguranță, pe site veți găsi tot ce v-ar putea interesa acum, măcar de curiozitate.
Așadar, primul magazin Primark din România se va deschide mâine, la ora 10;00, ParkLake din București. Cel de-al doilea va fi inaugurat la anul, tot în Capitală, tot într-un mall – în AFI Cotroceni.
Pentru deschiderea acestor două magazine din București, retailerul declara recent că a investit „resurse semnificative”:
Avem planuri de creștere foarte ambițioase pentru Europa Centrală și de Est, iar următoarele inaugurări din România sunt cruciale pentru extinderea noastră în regiune. Suntem încântați de potențialul pieței românești și căutăm mereu oportunități noi de a dezvolta rețeaua Primark.
Cu unele dintre cele mai mici prețuri din așa-numita zonă „fast-fashion”, Primark este prima alegere pentru mulți cumpărători vânează piese la modă la un preț redus. Este un retailer la preț mic, care oferă o gamă largă de produse și care concurează cu retaileri precum H&M și Zara.