Primăria Sectorului 5 despăgubește șoferii ale căror mașini au fost avariate de furtună. Ce trebuie să conțină și unde se depune cererea

25 aug. 2022
262 Afișari
Primăria Sectorului 5 despăgubește șoferii ale căror mașini au fost avariate de furtună. Ce trebuie să conțină și unde se depune cererea
Primăria Sectorului 5 despăgubește șoferii ale căror mașini au fost avariate de furtună. Ce trebuie să conțină și unde se depune cererea | Sursă foto: Inquam Photos / Barabas Akos

Primăria Sectorului 5 a anunțat că persoanele ale căror mașini au fost avariate de furtună vor putea fi despăgubite. Cei ce doresc să beneficieze de această despăgubire trebuie să depună o solicitare la sediul Direcției Generale de Poliție Locală Sector 5.

Primăria Sectorului 5 despăgubește șoferii ale căror mașini au fost avariate de furtună

Având în vedere fenomenele meteorologice ce au avut loc în noapte de 23 spre 24 august 2022 și numărul mare de sesizări ce au fost făcute ce către cetățeni, PS5 a decis să despăgubească șoferii ale căror mașini eu fost avariate.

După furtună, au fost dispuse intervenții în 14 locații unde arborii s-au prăbușit pe domeniul public. În urma acestora, au fost produse atât pagube materiale, cât și avarierea unor mașini.

Astfel că, orice cetățean a cărei mașină a fost avariată se poate adresa Primăriei Sectorului 5.  Pentru primirea despăgubirii este necesară completarea unei solicitări la sediul Direcției Generale de Poliție Locală Sector 5. Aceasta trebuie făcută în termen de 15 zile de la producerea evenimentului.

Ce trebuie să cuprindă solicitare

Primăria Sectorului 5 le-a transmis cetățenilor și care sunt informațiile pe care respectiva solicitare de despăgubire trebuie să le conțină. Acestea sunt, după cum urmează:

  • Numele și prenumele, domiciliul, sediul proprietarului (dacă este cazul),
  • Numărul de telefon,
  • Datele mașinii (marca, model, culoare, număr de înmatriculare),
  • Locul unde s-a petrecut incidentul,
  • Avariile ce au fost constatate,
  • Alegerea modului de reparare a vehiculului (în baza poliței casco, în regim propriu)
  • Modalitatea de plată: virament bancar.

De asemenea, acest dosar trebuie să conțină și dovada adeverinței de reparații eliberată de către Brigada Rutieră și devizul estimat de la un service auto autorizat RAR.

Primăria Sectorului 5 a anunțat și că au fost trimise, până în acest moment, peste 3.000 de solicitări către Direcția de Mediu – PMB, în vederea toaletării/defrișării arborilor amplasați:

  • În incinta asociațiilor de locatari/proprietari,
  • Pe aliniamentele stradale,
  • În locurile de joacă,
  • În parcuri,

Cu toate astea, nu au fost încă emise avize pentru acest timp de intervenții.

Cookies