LA MINE-N CARTIER

Primăria Sectorului 3 NU mai lucrează cu publicul începând de vineri, 13 martie

Totodată, Primăria Sectorului 3 solicită cetățenilor să folosească instrumentele digitale pe care le pune la dispoziție pentru a interacționa cu instituția în vederea prevenirii răspândirii infecției cu Coronavirus (COVID-19).

Primăria Sectorului 3 este una din cele mai digitalizate administraţii locale, oferind astfel cetățenilor servicii în sistem online. Prin intermediul serviciilor online, cetățenii nu mai sunt condiționați de timp sau de programul de lucru al instituției, putând benefia de următoarele servicii:

– Plata taxelor și impozitelor locale online – www.ghiseul.ro;
– Depunerea de cereri și documentație online pentru solicitarea unui loc de parcare;
– Obținerea de Certificate de Urbanism online;
– Depunerea de sesizări online și urmărirea traseului lor interdepartamental și al

statusului în timp real;
– Aplicația intitulată „I love S3″, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil și care permite o vizualizare a hărții sesizărilor primite de la cetățeni, precum și statusul lor de rezolvare;
– Programarea căsătoriilor online pentru cetățenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar și cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;
– Programarea online pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;
– Eliberarea online de autorizații, acorduri și avize de funcționare comercială;
– Eliberarea online a certificatelor de atestare fiscală;
– Înscrierea exclusiv online în creșele din Sectorul 3;
– O secțiune care permite cetățenilor o evaluare a activității instituției, care constituie un feedback necesar și util pentru obiectivele viitoare.

Primăria Sectorului 3 îi roagă pe toţi cetăţenii să respecte în această perioadă recomandările autorităţilor din domeniu, pentru a preveni răpândirea virusului COVID-19.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button