Primăria Sectorului 3 devine NON-STOP. Taxe și impozite, autorizații, solicitări, totul online

de:
21 feb. 2020
2 Afișari
Primăria Sectorului 3 devine NON-STOP. Taxe și impozite, autorizații, solicitări, totul online

Primăria Sectorului 3 a implementat Proiectul „Primăria NON-STOP”, prin care a dezvoltat o serie de servicii publice online pentru eficientizarea comunicării dintre instituție și cetățeni, dar și pentru reducerea resurselor alocate (bani, timp etc.).

Atfel, locuitorii Sectorului 3 pot beneficia de următoarele servicii online:

– Plata taxelor și impozitelor locale;

– Depunerea de cereri și documentație pentru solicitarea unui loc de parcare;

– Obținerea de Certificate de Urbanism;

– Depunerea de sesizări și urmărirea traseului lor interdepartamental și al statusului în timp real;

– Aplicația intitulată „I love S3″, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil și care permite o vizualizare a hărții sesizărilor primite de la cetățeni, precum și statusul lor de rezolvare;

– Programarea căsătoriilor pentru cetățenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar și cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;

– Programarea pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;

– Eliberarea de autorizații, acorduri și avize de funcționare comercială;

– Eliberarea certificatelor de atestare fiscală;

– Înscrierea exclusiv online în creșele din Sectorul 3;

– O secțiune care permite cetățenilor o evaluare a activității instituției, care constituie un feedback necesar și util pentru obiectivele viitoare.

Tehnologia învinge birocrația!

De ce „ Primăria NON-STOP”? Pentru a face accesul mai facil și mai eficient al cetățenilor la serviciile oferite de Primăria Sectorului 3 prin intermediul instrumentelor de comunicare online, pentru scăderea termenelor de răspuns la solicitările cetățenilor și rezolvarea mai rapidă a problemelor sesizate de aceștia, pentru informarea eficientă a cetățenilor cu privire la serviciile online pe care instituția le oferă, pentru creșterea gradului de transparentizare a activității instituției, pentru eficientizarea pe termen mediu și lung a cheltuielilor bugetare prin reducerea personalului destinat lucrului direct cu publicul și transferarea comunicării cu cetățenii în sistem online, pentru o evaluare mai clară a gradului de satisfacție al cetățenilor în ceea ce privește activitatea instituției, pentru îndeplinirea obiectivelor impuse prin Strategia Națională privind Agenda Digitală pentru România, pentru că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată instituție publică din România.

Intră pe www.primarie3.ro și învinge birocrația, anunţă un comunicat al Primăriei Sector 3.

Cookies