Primăria Sectorului 2 a anunțat că în perioada următoare face noi angajări, astfel că vor fi organizate concursuri pentru ocuparea funcției de inspector. Două posturi sunt disponibile pentru bucureștenii interesați să lucreze în cadrul administrației publice.
Primăria Sectorului 2 le transmite bucureștenilor, prin intermediul unei postări făcute pe pagina de Facebook, că două noi posturi de inspectori sunt disponibile pentru cei interesați. Pentru a ocupa unul dintre locurile de muncă vacante, persoanele interesate vor avea de susținut două probe scrise și un interviu.
Pe lângă examen, cei ce vor participa la concursurile organizate de PS2 pentru ocupare unuia dintre posturile vacante vor avea de trecut și de proba eliminatorie de IT.
Prin intermediul acestei probe ce va verifica dacă candidații știu să folosească programe precum: Word, Excel sau Power Point.
Căutăm colegi pasionați, serioși și dedicați misiunii de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor din sector, transmite administrația publică.
Bucureștenii care doresc să ocupe unul dintre posturi pot depune dosarele de înscriere la registratura Primăriei. Acestea pot fi trimise și prin poștă sau firme de curierat, caz în care toate actele se trimit în copii legalizate.
Perioada în care pot fi depuse dosarele de înscriere este: 24 aprilie 2023 – 15 mai 2023, ora 16:30.
Cele două posturi scoase la concurs sunt:
După susținerea celor două probe, candidații vor susține și interviul. Acesta are loc, în mod normal, într-un termen de 5 zile de la data susținerii probei scrise, anunță PS2.
Mai multe detalii referitoare la actele necesare, tematică, bibliografie și atribuțiile posturilor, pot fi consultate accesând ACEST link.