BAZAR

Primăria Sectorului 2 dă autorizaţii pentru terasele de vară de pe trotuare

Primăria Sectorului 2 primeşte, în această perioadă, de la agenţii economici care au ca obiect de activitate alimentaţia publică, cereri pentru obţinerea avizelor de ocupare temporară a domeniului public de către terasele sezoniere amplasate pe trotuare.

Până în prezent, Primăria Sectorului 2 a eliberat deja 75 de asemenea avize pentru terase ce se vor desfăşura pe trotuare.

Pentru un comerţ civilizat, patronii trebuie să respecte condiţiile impuse de HCLS2 nr. 34/1997 privind întreţinerea, curăţenia şi înfrumuseţarea spaţiilor ce le deţin, a împrejmuirilor, căilor de acces, trotuarelor şi spaţiilor verzi aferente, fără a executa lucrări definitive pe suprafaţa ocupată de terasă, programul de funcţionare fiind între orele 10.00-23.00, fără să afecteze circulaţia pietonală.

Persoanele interesate să obţină asemenea avize de amplasament, se pot adresa Centrului de Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Sectorului 2 (strada Chiristigiilor nr. 11-13), Ghişeul nr. 9 sau 10; programul de lucru cu publicul: luni şi miercuri – între orele 8.30 – 14.00, joi – 13.30 – 18.30.

Actele necesare obţinerii acestor autorizaţii sunt: act de deţinere a spaţiului în care îşi desfăşoară activitatea solicitantul, actele societăţii, planuri cadastrale scara 1:2000, 1:500 şi 1:200, unde se va marca suprafaţa ocupată fără stânjenirea circulaţiei pietonale, cu precizarea că nu se va amplasa aparatură audio-video, aviz de la Direcţia de Sănătate Publică, dovada achitării taxei pentru eliberarea avizului în valoare de 13 lei, asigurare de grup sanitar, contract salubrizare, plata taxei de ocupare temporară a domeniului public, calculată la Direcţia de Taxe şi Impozite, certificat fiscal.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button