Primăria Sectorului 2 organizează noi concursuri de angajare pentru trei posturi de consilieri. Administrația publică a anunțat că se află în căutare de personal nou pentru Serviciul de Stare Civile și Serviciului Corp Control.
Administrația publică din Sectorul 2 a lansat un nou anunț de angajare pe pagina de Facebook. Bucureștenii interesați sunt așteptați să participe la concursurile organizate pentru ocuparea a 3 posturi pe care Primăria pune la dispoziție.
Implică-te și tu în dezvoltarea comunității locale din sectorul nostru! Căutăm colegi pasionați, serioși și dedicați misiunii de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor din sector, transmite PS2.
Persoanele interesate vor avea te trecut trei probe pentru a obține unul dintre posturile scoase la concurs. Pe lângă examenul scris, cei interesați vor avea o probă de IT și un interviu ce va fi susținut înainte de angajare.
După cum a anunțat Primăria Sectorului 2, în anunțul publicat pe rețeaua de socializare, proba suplimentară de IT este una eliminatorie.
Cei interesați pot depune dosarele de înscriere la registratura Primăriei. Acestea pot fi trimise și prin poștă sau firme de curierat, caz în care toate actele se trimit în copii legalizate.
Candidații vor putea depune dosarele în perioadele: 19 aprilie 2023 – 08 mai 2023, ora 16:30 (pentru postul din cadrul Serviciului Corp Control), 20 aprilie 2023 – 09 mai 2023, ora 16:30 (pentru posturile din cadrul Serviciului de Stare Civilă).
Actele necesare pentru înscrieri, dar si detaliile referitoare la bibliografia pentru examen și atribuțiile posturilor, pot fi consultate la accesând aceste link-uri: LINK– pentru posturile din cadrul Serviciului de Stare Civilă, LINK – pentru postul din cadrul Serviciului Corp Control.
Posturile scoase la concurs sunt:
Pentru toate cele trei posturi disponibile în cadrul Serviciilor publice din Sectorul 2, interviurile vor fi susținute în maxim 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.