Primăria Sectorului 3 a anunțat că DGASPC angajează asistenți maternali profesioniști. Administrația publică a pus la dispoziția persoanelor interesate o listă de cerințe pe care trebuie să le îndeplinească, dar și actele de care au nevoie pentru a putea aplica.
DGASPC Sector 3 angajează asistenți maternali profesioniști
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3 se află în căutare de personal profesionist pentru poziția de asistent maternal. Persoanele care își doresc să aibă grijă de copiii aflați în dificultate trebuie să îndeplinească o serie de condiții.
Iată care sunt acestea:
- Să locuiască în sectorul 3,
- Să aibă vârsta minimă de 21 ani,
- Să fie absolvenți de învățământ profesional sau liceal,
- Să aibă drept de folosință asupra locuinței,
- Să nu aibă antecedente penale incompatibile cu exercitarea profesiei, fiind importante și antecedentele medicale (atât pentru persoana care va fi atestată ca asistent maternal, cât și pentru membrii familiei).
- Prin comportamentul lor în societate, starea sănătății și profilul lor psihologic, prezintă garanții pentru îndeplinirea corectă a obligațiilor care revin unui părinte, referitoare la creșterea, îngrijirea și educarea copiilor săi;
- Soțul/soția solicitantului și copiii acestuia, care au împlinit vârsta de 14 ani și care au același domiciliu sau, după caz, aceeași reședință cu solicitantul își exprimă acordul cu privire la primirea în familie a unuia sau mai mulți copii,
- Cel puțin unul dintre membrii adulți ai familiei realizează venituri, exceptând solicitantul, dacă acesta locuiește cu unul sau mai mulți membri.
De lângă criteriile mai sus precizate, cei care doresc să devină asistenți maternali trebuie să facă o cerere tip de evaluare a capacității către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3 – Serviciul Asistență Maternală. Aceasta trebuie să cuprinsă atât CV-ul, cât și motivele pentru care se dorește urmarea acestei profesii.
Ce acte sunt necesare
În anunțul făcut pe pagina de Facebook, Primăria Sectorului 3 a anunțat și care sunt actele necesare pentru a candida pentru această poziție. Iată ce trebuie să conțină dosarul:
- Curriculum Vitae,
- Certificat de naștere,
- Certificat de căsătorie,
- Acte studii,
- Contract proprietate sau orice alt document care să ateste dreptul de folosință a locuinței,
- C.I. solicitant și/sau, după caz, al fiecărei persoane cu care locuiește,
- Certificat de cazier judiciar al solicitantului și, după caz, al fiecărei persoane care a împlinit vârsta de 14 ani cu care acesta locuiește,
- Certificat de integritate comportamentală pentru solicitant și adulții din familie,
- Adeverință de venit pentru ceilalți membri adulți ai familiei cu care locuiește,
- Adeverință medicală eliberată de medicul de familie privind starea de sănătate a solicitantului, în care se precizează că nu suferă de boli transmisibile și, după caz, a fiecărei persoane majore cu care acesta locuiește,
- Certificat medical eliberat de medicul specialist în care se precizează că solicitantul sau, după caz, persoanele majore cu care acesta locuiește nu suferă de boli psihice,
- Declarație scrisă soț/soție și copilul cu vârsta peste 14 ani, cu care solicitantul locuiește, prin care își exprimă acordul privind desfășurarea profesiei de asistent maternal.
Cei care doresc mai multe detalii sau au nevoie de ajutor pentru completarea dosarului le pot obține de la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3 – Serviciul Asistență Maternală. Sediul se află pe Strada Vasile Lucaciu nr. 34, et. 1.
De asemenea, sunt puse la dispoziție și numerele de telefon: 0372.126.100 / 0371.523.344, sau poate fi accesat site-ul instituției, la ACEST link.
Te-ar mai putea interesa și: