Primăria S2 a anunțat că s-a aprobat un proiect de hotărâre prin care urmează să fie achiziționate ambulanțe ce va deservi bucureștenii ce locuiesc în acest sector, dar și pe cei din restul orașului. Consiliul Local a luat această decizie pentru a micșora timpul de răspuns în situații de urgență.
Mare parte dintre noi ne-am lovit de situația neplăcută în care ai nevoie de ambulanță, iar din pricina numărului mare de solicită, ajutorul întârzie să apară. În situații critice, minutele de întârziere pot avea consecințe grave.
În încercarea de a diminua această problemă și de a micșora timpii de așteptare pentru intervenții, Primăria Sectorului 2 a decis să crească capacitatea de intervenție prin cumpărarea de noi ambulanțe. Mai precis, Consiliul Local a aprobat un proiect de hotărâre pentru investiții în echipamente moderne de intervenție.
Noile ambulanțe pe care administrația publică dorește să le cumpere vor fi folosite atât pentru cazurile din aria Sectorului 2, cât și pentru cele din restul Capitalei:
Vor deservi atât locuitorii Sectorului 2, cât și întreaga comunitate din București. 🚑 Prin dotarea sistemului de salvare cu tehnologie avansată, intervențiile vor fi mai rapide, mai eficiente și mai bine coordonate.
Iată care sunt echipamentele pe care Primăria urmează să le achiziționeze. În total vor fi cumpărate 5 ambulanțe echipate complet, o autospecială și alte echipamente:
Ambulanțele urmează să fie puse la dispoziția Serviciului de Ambulanță București-Ilfov (SABIF), iar în ceea ce privește autospeciala de tip CBRN urmează să fie pusă la dispoziția Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Dealul Spirii” București-Ilfov.