ESENTIAL

Primăria Capitalei îşi caută identitatea. Oferă în schimb 120.000 euro

Dacă ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea, şi-a asumat responsabilitatea de a găsi un slogan pentru Bucureşti, cel care administrează oraşul, primarul general, Sorin Oprescu, s-a gândit să creeze un slogan pentru Primărie. Preţul ce va fi plătit nu e deloc mic. Pentru slogan şi editarea unui Manual de Identitate Vizuală a Primăriei Capitalei municipalitatea vrea să plătească 520.000 lei cu TVA (120.000 euro).

„Primăria Generală a Municipiului Bucureşti (PMB) are o preocupare constantă pentru creşterea coerenţei vizuale pentru a oferi un standard optim în utilizarea elementelor de semnătură, logo, heraldică, slogan şi a celorlalte elemente care ţin de imaginea generală a PMB. În consecinţă elaborarea unui manual actualizat de identitate vizuală în contextul importanţei instituţiei este absolut necesară”, se justifică reprezentanţii instituţiei.

Conform cerinţelor primăriei, sloganul va trebui identificat în urma unui studiu sociologic coordonat de un doctor în sociologie, cu minim 5 ani experienţă în muncă. Studiul sociologic va consta din minim 10 focus-grupuri la nivelul municipiului Bucureşti, pentru testarea elementelor de mesaj şi identitate vizuală. Echipa de elaborare a studiului va fi formată din minim 5 experţi, doctori în sociologie.

Manualul de Identitate Vizuală a Primăriei Capitalei va fi editat în 1000 de exemplare pe suport de hârtie şi alte 1000 pe suport electronic. Textul şi imaginile ce vor face obiectul Manualului vor fi puse la dispoziţia furnizorului de către Direcţia Relaţii Publice şi Informare a Primăriei, prin urmare banii vor fi plătiţi în mare parte doar pentru editare.

În această lună, Primăria Capitalei ar trebui să desemneze un câştigător al contractului.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button