Primăria Capitalei face angajări în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație. Care sunt condițiile pe care candidații trebuie să le îndeplinească

12 iul. 2023
1127 afișări
Primăria Capitalei face angajări în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație. Care sunt condițiile pe care candidații trebuie să le îndeplinească
Primăria Capitalei face angajări în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație. Care sunt condițiile pe care candidații trebuie să le îndeplinească | Sursă foto: Unspalsh

Viceprimarul general al Municipiului București, Stelian Bujduveanu, a anunțat că Primăria Capitalei face angajări în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație a orașului.

Administrația publică a transmis și lista condițiilor pentru ocuparea unuia dintre posturile vacante.

Primăria Capitalei face angajări: Extindem echipa de experți în trafic și parcări

Bucureștenii care își doresc să lucreze în cadrul Primăriei Generale sunt anunțat că instituția își extinde echipa de experți în trafic și parcări.

Stelian Bujduveanu a anunțat marți, 11 iulie 2023, că se caută noi angajați pentru echipa CTC (Comisia Tehnică de Circulație).

De acum înainte deciziile pentru soluții de trafic se iau împreuna cu ingineri, urbaniști și arhitecți din mediul privat.

Dacă ai experiență în Arhitectură, Urbanism, Inginerie, Construcții sau Transporturi depune CV-ul și, împreună, hai să punem în aplicare soluții de trafic și parcări pentru orașul nostru, București.

Persoanele interesate își pot depune CV-urile la adresa de e-mail: ctc@pmb.ro. Termenul limită pe care cetățenii îl au la dispoziție este 21 iulie 2023.

Ce condiții trebuie îndeplinite pentru ocuparea unui post

Stelian Bujduveanu a transmis și lista condițiilor pe care candidații trebuie să le îndeplinească pentru a obține un post. Există condiții atât în ceea ce privește studiile, cât și experiența.

Viceprimarul General al Capitalei a informat că, fiecare persoană interesată, trebuie să îndeplinească câte o condiție din fiecare categorie.

Studii

  • Absolvent de studii superioare tehnice cu specialitatea Arhitectură, Urbanism, Inginerie, Construcții, Transporturi,
  • Absolvent Academia de Poliție,
  • Absolvent al unor cursuri postuniversitare, master sau doctorat în Arhitectură, Urbanism, Construcții Civile, Industriale, Drumuri și Poduri, Transporturi.

Experiență

  • Vechime minimă 10 ani într-o companie de proiectare, cu specific tehnic, firma de Arhitectură și Urbanism, Birou de Structuri, birou de proiectare drumuri, poduri și transporturi,
  • Participarea la proiectarea, coordonarea, autorizarea unor proiecte de tip PUZ-PUD, proiecte de drumuri, studii de fezabilitate, proiecte de clădiri publice, birouri, instituții, servicii sociale, hoteliere, comerț,
  • Ocuparea unei funcții de conducere sau de șef de proiect privind proiectarea obiectivelor de specialitate, vechime de minim 5 ani,
  • Ocuparea unei poziții minim 2 ani într-o instituție publică cu atribuții de urbanism, transporturi, infrastructură sau calitatea de membru într-o comisie tehnică din aceste domenii la nivel local sau central,
  • Atestarea dreptului de semnătură, în funcție de organizația profesională din care face parte: AGIR, OAR, RUR,
  • Portofoliu de proiecte – poziția în raport cu proiectul (proiectant, șef de proiect, consultant, întocmitor).

Evaluarea candidaților se va face în funcție de experiența și de portofoliu.

Cookies