BAZAR

Prima florărie digitală de la metrou, deschisă la staţia Piaţa Victoriei

Prin scanarea codurilor QR disponibile în staţia de metrou Piaţa Victoriei (M2), cei interesaţi pot trimite oriunde în ţară, în maximum 24 de ore, un buchet de flori ce poartă nume specifice cum ar fi „Mă gândeam la tine”, „Nu-mi trebuie un motiv”, „Ne vedem în weekend?”, „Chiar dacă nu e ziua ta”, „Nu stiu cum să îţi spun” sau „Nu am uitat”.

„Am pornit de la ideea că, printre cei care urcă şi coboară grăbiţi între staţii, există şi oameni care se gândesc la cei dragi. Oameni care adoră surprizele, dar parcă şi mai mult adoră să facă surprize celorlalti şi nu au nevoie de un motiv special pentru asta” a declarat Angus Slater, Chief Marketing Officer Vodafone România, pentru IQads.ro

Cei care nu au drum pe la metrou sau nu sunt din Bucureşti pot accesa direct site-ul florariadigitala.ro, prin intermediul căruia pot beneficia de campanie. Clienţii Vodafone vor putea cumpăra buchetele de flori la preţ redus, dar şi cei care au acces la serviciile altor operatori pot comanda, indiferent de reţea, flori la preţuri pornind de la 7 euro fără TVA. Plata buchetelor se va face prin SMS, direct pe factură, în cazul abonaţilor la reţelele de telefonie mobilă, sau din creditul disponibil pe cartela PrePay. Preţul buchetului include cheltuielile de transport.

Florăria digitală va fi disponibilă până pe 30 noiembrie 2012 şi a fost dezvoltată de McCann Erikson pentru Vodafone, în parteneriat cu Metrorex şi FlorideLux.ro.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button