ARHIVA B365

Prezentare Nu Skin

Compania a fost fondată în anul 1984 în Provo, Utah, iar în prezent operează pe 53 de pieţe internaţionale din America de Nord şi de Sud, Asia Pacific, Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Viziunea companiei evidenţiază în mod clar obiectivul Nu Skin pe termen lung de a deveni compania de vânzări directe numărul unu în lume, prin generarea de mai multe venituri pentru distribuitori decât oricare altă companie.

Numărul de distribuitori independenţi activi este de peste 900.000 în întreaga lume.

Nu Skin operează în România din anul 2006. Această expansiune a contribuit la succesul în creştere al companiei în Europa de Est. România reprezintă o oportunitate importantă pentru afacerea noastră datorită istoriei sale în vânzările directe. Compania are peste 1.000 de parteneri de afaceri şi clienţi activi numai în România. Nu Skin îşi demonstrează tradiţia inovării prin portofoliul său complet de produse anti-îmbătrânire, oportunitatea de afaceri independentă şi iniţiativele de responsabilitate socială ale companiei.
Compania a angajat peste 75 de oameni de ştiinţă care colaborează în mod regulat cu experţii de talie mondială din Consiliul Ştiinţific Consultativ Nu Skin în Domeniul Anti-Îmbătrânirii. Nu Skin® a dezvoltat ştiinţa pentru a trece dincolo de simptomele îmbătrânirii şi a ţinti sursele fundamentale ale îmbătrânirii. Produsele anti-îmbătrânire ale companiei includ noua gamă de produse ageLOC®, care include sistemul de îngrijire zilnică a pielii ageLOC® Transformation, ageLOC® Future Serum şi ageLOC® Edition Galvanic Spa® System II, precum şi suplimentul nutritiv R2.

Nu Skin deţine mai multe tehnologii brevetate. Una dintre acestea este Scanerul Pharmanex® BioPhotonic. Prima de acest fel, tehnologia unică a Spectroscopiei Raman premiată cu Premiul Nobel pe care se bazează dezvoltarea Scanerului Pharmanex® BioPhotonic devine recunoscută în comunitatea ştiinţifică. După mai mult de opt ani de cercetări şi studii ştiinţifice, noile cercetări indică faptul că tehnologia Scanerului Pharmanex® BioPhotonic este dovedită clinic a fi un indicator deosebit al reţelei antioxidante complete a organismului. Studiul este disponibil accesând link-ul următor: http://www.nuskin.com/content/nuskin/en_US/products/pharmanex/scanner/s3_studies_ref.html

Nu Skin este un membru dedicat şi susţinător al DSA şi respectă global codul etic al asociaţiei, inclusiv în România.
Asociaţia de Vânzări Directe (DSA) este uniunea naţională de autoreglementare care reprezintă interesele acelor companii de vânzări directe care oferă produsele şi serviciile lor direct către consumator şi/sau Distribuitorul Independent. Codul Etic al DSA reprezintă instrumentul de autoreglementare a profesiei din domeniul vânzărilor directe. Acesta prevede un comportament etic strict care, de fapt, în anumite cazuri trece dincolo de ceea ce solicită regulile şi reglementările legislative existente. Calitatea de membru al Asociaţiei conferă o reasigurare deosebită consumatorilor deoarece aceştia pot avea încredere că companiile membre trebuie nu numai să se conformeze legislaţiei din România şi UE dar trebuie, de asemenea, să acţioneze în conformitate cu Codul Etic al DSA. Membrii Asociaţiei Companiilor de Vânzări Directe din România (ACVD) sunt enumeraţi aici.
Acestea sunt câteva dintre modalităţile prin care Nu Skin şi alţi lideri din sectorul vânzărilor directe asigură faptul că consumatorii pot avea în continuare nivelul de încredere ridicat pe care l-au demonstrat timp de mulţi ani – ani în care din ce în ce mai mulţi consumatori au beneficiat de distribuţie personalizată directă şi tot mai mulţi întreprinzători individuali au fost capabili să transforme obiectivele lor de afaceri în realitate.
Cultura dăruirii de la Nu Skin uneşte familia de distribuitori, clienţi şi angajaţi Nu Skin în eforturile umanitare inovatoare care multiplică abilitatea companiei de a hrăni şi ajuta copii din întreaga lume. Iniţiativa Nourish the Children (NTC) a fost lansată în iunie 2002. Programul a crescut rapid pe măsură ce mii de donatori generoşi au recunoscut o oportunitate de a face diferenţa prin achiziţionarea şi donarea de mâncare creată pentru copiii malnutriţi. Astăzi, în medie 3,5 milioane de porţii de mâncare sunt donate în fiecare lună în mod continuu, fiind hrăniţi peste 100.000 de copii flămânzi din întreaga lume. Numărul total de porţii de mâncare donate a ajuns deja la 347.000.000.

The American Business Award a premiat iniţiativa Nourish The Children® de la Nu Skin® cu prestigiosul premiu „Stevie Award” pentru Cel Mai Bun Program Corporate de Responsabilitate Socială în anul 2007.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.nuskin.com.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button