În România, sunt aproximativ 8 milioane de utilizatori activi de internet. Deci, aproape jumătate din populația întregii țări. Majoritatea, angajați activi cu putere de cumpărare, un public target pentru orice afacere. Însă, pentru a ajunge la ei și, mai important, pentru a crea o comunitate în jurul brandului, ai nevoie de strategii concrete.
Social Media ar putea fi considerat astăzi casa virtuală a oamenilor. A schimbat paradigmele comunicării clasice și are o putere imensă când vine vorba de reputația unui brand.
O afacere de tip IMM și chiar companiile mari care vor să aibă un succes constant trebuie să fie atente la amprenta digitală a brandului.
Ce putem face noi, Agentia de PR și comunicare Tudor Communication, este să te susținem în a construi de la 0 această amprentă, bazându-se pe valorile pe care compania vrea să se clădească. Pentru o afacere mică, la început de drum sau chiar pentru o companie mare dar fără experiență în online, este de preferat absența decât o comunicare de amator în spațiul virtual. O strategie de PR deficitară în online îți poate sabota afacerea, la fel cum o poate aduce pe culmile succesului.
Specialistul în relații publice va crea împreună cu clientul o identitate vizuală omogenă a brandului, strategii de comunicare și promovare, planuri de branding personal și corporate, care se vor regăsi în tot ce înseamnă prezența online a brandului – site, pagini social media. Un site care transmite mesaje concise, ușor de urmărit și bine punctate îmbunătățește cu 124% calitatea experienței utilizatorului.
Aceleași principii se aplică și în cazul rețelelor de socializare. Însă, în plus față de imaginea creată în piață ca specialist, social media te ajută să creezi comunități online în jurul brandului.
În general, companiile reușesc să își asigure, pe cont propriu, o prezență constantă și profesionistă doar pe o singură rețea socială însă cel mai indicat este să fie preluate de o agenție specializată.
Concluzionând, o agenție de PR și comunicare, cum este și Tudor Communication, este responsabilă de integrarea tuturor componentelor de comunicare – managementul brandului – branding personal și corporate, strategiile de PR, strategiile de comunicare și promovare. Iar Social Media a devenit una dintre cele mai importante.