Povestea Fashion Days. Evoluția unui dintre cei mai cunoscuți retaileri online

10 nov. 2021
500 Afișari
Povestea Fashion Days. Evoluția unui dintre cei mai cunoscuți retaileri online
Povestea Fashion Days. Evoluția unui dintre cei mai cunoscuți retaileri online

Marile reduceri de Black Friday au sosit. Sigur ai pe listă un articol vestimentar pe care ți-l doreai de ceva vreme, iar acum a venit momentul să pândești reducerea și să-l comanzi. Oare de câte ori ai comandat de aici? Haideți să aflăm care este povestea Fashion Days-ului.

Povestea Fashion Days. Evoluția unui dintre cei mai cunoscuți retaileri online. Este al doilea an în care cele mai așteptate reduceri, în cazul acesta, reducerile în piața locală de fashion, au loc și se desfășoară în pandemia cauzată de coronavirus. Probabil vă întrebați de ce am pomenit și aici de coronavirus, dar o să aflați nițel mai încolo.

Povestea Fashion Days

Evoluția Fashion Days în rândurile următoare.
Evoluția Fashion Days în rândurile următoare.

Fashion Days. Deschizi televizorul dis-de-dimineață și vezi reclama retailerului online. Deschizi telefonul și vezi pe la toți influencerii că fac reclamă și anunță mari reduceri la haine, accesorii și încălțăminte. Deschizi laptopul să citești știrile și vezi iar reclame cu ocazia Black Friday, la același magazin online. Dar cum s-a făcut Fashion Days atât de mare și de cunoscut, de fapt? Haideți să povestim.

Acum că ți-ai comandat tot ce îți doreai, poți să citești liniștit/ă povestea magazinului online atât de cunoscut în anul 2021.

Puțini clienți ai magazinului știu că Fashion Days este un brand românesc și a apărut pe piață în anul 2009, moment în care doi antreprenori elvețieni au pariat pe două categorii: modă și e-commerce. Da, știu…acum 12 ani nu prea aveam încredere în retaileri online, dar în prezent suntem cei mai buni prieteni cu shoppingul online :). Așa-i? Încă ceva, era să uit…magazinul online s-a extins și pe la vecini. În prezent, este prezent și în Ungaria și Bulgaria.

Recomandăm și: ANPC a amendat Altex cu 50.000 de lei. Reduceri înșelătoare de Black Friday | FOTO

În anul 2011, magazinul online s-a alăturat grupului Naspers și a început să-și dezvolte serviciilor și beneficiile pentru clienți. În anul 2012 a pariat pe tehnologie și bine a făcut: primul retailer de fashion online din România care au creat o aplicație mobilă și au introdus plata cu cardul.

În anul 2013 a fost primul organizat primul Black Friday marca Fashion Days. În acel weekend au fost reduceri de peste 90%, 50.000 de produse disponibile spre vânzare și mai bine de 1.300 de branduri.

Zee Lane, brandul propriul al Fashion Days, a apărut în anul 2014. Tot în același an au fost lansate aplicațiile mobile pentru iPad și Android.

Evoluția unui dintre cei mai cunoscuți retaileri online

În anul 2015 magazinul online s-a alăturat grupului eMAG, iar acest parteneriat i-a asigurat, în continuare, poziția de lider pe piața de fashion e-commerce din România.

Încă o premieră a avut loc în anul 2017, alături de eMAG s-a realizat o etapă de integrare. În același an, a fost introdusă opțiunea de ridicare a coletelor din punctele pick-up. În România, coletele se ridicau de la oficiile Poștei Române.

Recomandăm și: Black Friday 2021 începe vineri, 12 noiembrie. Reducerile oferite de eMag, Media Galaxy, Altex și Flanco

În anul 2018, toate așteptările au fost depășite în momentul în care reducerile de Black Friday au pornit imediat după miezul nopții. În anul 2019, coletele au început să fie livrate în lockerele eMAG easybox din București (minunată invenție!), Ilfov, dar și din majoritatea orașelor mari.

Anul 2020 a fost un an dificil pentru noi toți. Retailerul a încurajat cumpărăturile online și le-a clasificat ca fiind mai sigure, dar și livrarea la ușă și returul prin easy box.

Ca să ne întoarcem de unde am plecat, în anul 2020 au fost depășite toate așteptările pentru comenzile online (zona de e-commerce a avut numai de câștigat în anul în care toți am fost obligați să ne mutăm activitatea în online – de la interacțiunile cu cei dragi, la cumpărăturile pentru casă). În săptămâna reducerilor cu ocazia Black Friday, Fashion Days a înregistrat 502.000 de comenzi online, față săptămâna reducerilor din anul 2019: 372.000 de comenzi.

Robert Berza, general manager al Fashion Days, a declarat anul trecut că în 3 zile de reduceri se înregistrează vânzări cât pentru o lună. În 2020, în perioada aprilie – octombrie, veniturile magazinului online au crescut cu 80% față de perioada similară din 2019. Suntem curioși să vedem ce vânzări se înregistrează în 2021, dar și care au fost cele mai vânate produse de către clienți.

Există modă și în pandemie.
Există modă și în pandemie.
Cookies