Servicii poștale automatizate pentru români. Poșta Română a lansat primul ghișeu digital în București. Lansarea nu a fost ferită de probleme tehnice, că doar așa este când intră în scenă tehnica modernă.
Ghișeul Poștal Digital reprezintă cea mai nouă și completă soluție de servicii poștale automatizate, transmite Poșta Română. Urmează că până la finalul anului 2022 să fie instalate 80 de ghișee digitale în toate oficiile poștale. Clienții le vor putea folosi în regim de self-service, non-stop.
Bine, ghișeul este automatizat, dar ce știe să facă, mai exact:
De asemenea, soluția automatizată lansată de Poșta Română aduce noutăți pentru piața de coletărie:
Primul ghișeu digital din București a fost lansat pe Calea Dorobanților, nr. 152, Sector 1, acolo unde funcționează Ghișeul Exterior Urban nr. 2 – OP 63 București.
În timpul demonstrației – timp în care se vorbea despre utilitatea lui, Ghișeul Poștal Digital s-a blocat, dar situația nu a durat foarte mult.
La lansare au fost prezenți Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Sebastian Burduja, și Directorul General al Poștei Române, Valentin Ștefan, care au efectuat primele operațiuni la ghișeul digital.
„Sunt încrezător că toți clienții Poștei Române vor aprecia faptul că pot accesa prin intermediul Ghișeului Poștal Digital o gamă cât mai diversă, atât din sfera serviciilor poștale, cât și din sfera serviciilor financiare”, a transmis Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.
Directorul Poștei Române a subliniat că procesul de automatizare nu va duce la concedieri.
Pentru ca oamenii să scape de cozile interminabile, instituția își propune ca până la finalul anului să amplaseze 3.000 de puncte pentru ridicarea coletelor, atât în oficiile poștale, cât și în stradă. Investiția ajunge la 40 de milioane de euro.