Podul Prieteniei dintre sectoarele 1 și 6. Podul Săbăreni, care face legătura dintre cartierele 16 Februarie și Giulești, va fi demolat și refăcut, anunță PS6

20 dec. 2024
18904 afișări
Podul Prieteniei dintre sectoarele 1 și 6. Podul Săbăreni, care face legătura dintre cartierele 16 Februarie și Giulești, va fi demolat și refăcut, anunță PS6
Podul Prieteniei dintre sectoarele 1 și 6. Podul Săbăreni, care face legătura dintre cartierele 16 Februarie și Giulești, va fi demolat și refăcut, anunță PS6 | Sursa foto: Primăria Sectorului 6 - Facebook

Primăria Sectorului 6 anunță că va reface Podul Săbăreni alături de Primăria Sectorului 1, fiind singurul drum ce face legătura dintre cartierele 16 Februarie și Giulești. CFR îl va demola, urmând ca în ianuarie 2025 compania să organizeze o nouă licitație.

Podul Săbăreni va fi demolat și refăcut

Primăria Sectorului 6 informează, pe pagina de Facebook, că inițiativa de refacere a Podului Săbăreni, propusă de primarul Ciprian Ciucu, a fost aprobată de Consiliul Local în ședința de joi, 19 decembrie.

De ce ne implicăm? Pentru că o parte din actualul pod ține de sectorul nostru. Aflat la intersecția dintre Drumul Săbăreni, din #Sectorul6, și Drumul Poiana Pietrei, din Sectorul 1, este singura cale de legătura dintre cartierele 16 Februarie și #Giulești și traversează calea ferată.

În prezent, podul nu mai poate fi traversat, întrucât acesta a fost închis circulației în 2018, fiind în pericol de prăbușire. Bucureștenii din zonă trebuie să parcurgă kilometri întregi pentru a-l ocoli.

Sursa foto: Primăria Sectorului 6 – Facebook

Primăria Sectorului 6 va asigura 40% din costurile de refacere, iar de restul se va ocupa Sectorul 1, care va contracta și lucrările de proiectare și execuție.

PS6 precizează că podul va fi demolat de CFR, care va organiza o nouă licitație în luna ianuarie 2025, apoi vor putea începe lucrările de refacere.

Primăria Sectorului 1 a luat o hotărâre de consiliu local pentru stabilirea documentației tehnico-economico și a indicatorilor tehnico-economici.

Noul pod va avea o lungime de 31,8 m, iar pasajul o suprafață de 344 de metri pătrați. Durata minimă de funcționare va fi de 30 de ani și vor fi luate măsuri de protecție atât pentru structură, cât și pentru pietoni, având în vedere faptul că pasajul supratraversează linii electrificate.

Valoarea totală a investiției este de aproape 15 milioane de lei, cu TVA.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies