Plimbări gratuite, de Paște, cu barca ori hidrobicicleta, pe lacul din Parcul Drumul Taberei. Programul turelor pe lac

03 mai 2024
3690 afișări
Plimbări gratuite, de Paște, cu barca ori hidrobicicleta, pe lacul din Parcul Drumul Taberei. Programul turelor pe lac
Plimbări gratuite, de Paște, cu barca ori hidrobicicleta, pe lacul din Parcul Drumul Taberei. Programul turelor pe lac | Sursa foto: PS6

În prima zi Paște – Duminica Paștelui, plimbările cu barca sau cu hidrobicicleta pe lacul din Parcul Drumul Taberei sunt gratuite pentru toată lumea, anunță Primăria Sectorului 6.

26 de ambarcațiuni sunt puse la dispoziția bucureștenilor, între orele 14.00 și 19.00, iar ambarcațiunile pentru plimbările pe lacul din Parcul Drumul Taberei sunt de trei feluri:

  • 15 hidrobiciclete,
  • 8 bărci;
  • 3 lebede.
Plimbări gratuite, de Paște, cu barca ori hidrobicicleta, pe lacul din Parcul Drumul Taberei. Programul turelor pe lac
Sursa foto: Primăria Sectorului 6

Cât turează o tură gratis pe lacul din Drumul Taberei și care e programul la debarcader

Turele gratuite durează 30 de minute, astfel încât de aceste plimbări să poată beneficia de ele cât mai multe persoane, mai anunță primăria Sectorului 6.

Programul la debarcader din Duminica Paștelui este de la la ora 14.00 la ora 19.00. 

Același program va fi și luni, în a doua zi de Paște, însă atunci plimbările vor fi contra cost.

Prețurile sunt:

  • 10 lei jumătatea de oră 
  • 15 lei plimbarea de o oră.

De marți, e program obișnuit la debarcaderul lacului din Parcul Drumul Taberei, și anume 11.00 – 19.00, zilnic.

Iar vremea, ne spun meteorologii, va ține cu bucureștenii care vor, de Paște, să se plimbe prin parcuri, pe lacuri sau alei:

Drumul Taberei este primul cartier construit de la zero, pe un câmp din București, după cel de-al doilea război mondial. Și asta nu e tot: este singurul cartier care apare în istoria arhitecturii bucureștene ca exemplu de aplicare a principiilor și urbanismului arhitectului elvețian Le Corbusier, părintele arhitecturii moderne.

Era, de fapt, un orășel în marele oraș, un cartier al cărui rost era acela de a satisface nevoile de locuire. Cu blocuri mai degrabă mici, moderniste, cu mari spații verzi între ele, complexe alimentare, școli, loc pentru promenadă, cinematograf, ștrand, parc, stadion, fabrici, până și garaje pentru mașini, deși aproape că nu exista trafic.  

În anii ’60, era cel mai frumos, mai aerisit și mai funcțional cartier muncitoresc din capitala Republicii Populare România. 

Povestea lui, mai jos:

Cookies