Bucureștenii și turiștii care au abonamente de telefonie mobilă la Digi vor avea dificultăți atunci când vor încerca să își cumpere bilete de călătorie STB prin SMS. Societatea de Transport București a informat că au loc disfuncționalități.
Societatea de Transport București (STB) a informat luni, 10 februarie, că în rețeaua Digi au loc câteva disfuncționalități, motiv pentru care cei care sunt clienții rețelei respective și vor să își cumpere bilete de autobuz/tramvai/troleibuz prin SMS vor întâmpina dificultăți.
Ca urmare a unor disfuncționalități în rețeaua Digi, achiziționarea tiltlurilor de călătorie prin SMS se realizează cu dificultate!”, a anunțat Societatea de Transport București pe pagina de Instagram.
Societatea mai spune că serviciul de plată prin SMS este disponibil în celelalte rețele de telefonie mobilă.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”, le-a mai transmis STB călătorilor.
Înainte de urcarea în mijlocul de transport în comun, călătorii trebuie să dea un SMS la numărul 7458, disponibil în toate rețelele de telefonie mobilă. Aceștia pot achiziționa o călătorie metropolitană cu valabilitate de 90 de minute, la prețul de 0,62 euro + TVA sau un abonament metropolitan cu valabilitate de 24 de euro, la prețul de 1,50 euro + TVA.
Plata titlurilor de călătorie metropolitane permite utilizarea tuturor mijloacelor de transport public de suprafață din Regiunea București-Ilfov, începând din momentul primirii codului de confirmare a tranzacție
Dacă valabilitatea titlului de călătorie expiră înainte de a efectua integral călătoria cu mijloacele de transport public de suprafață, este necesară achiziționarea unui nou titlu de călătorie prin SMS, pentru a putea continua călătoria.
Mesajul care conține codul de confirmare a tranzacției trebuie păstrat pe toată perioada de valabilitate a titlului de călătorie, astfel încât să poată fi prezentat controlorilor.
Te-ar putea interesa și: