Planul de marketing turistic al Bucureştiului, semnat de Udrea

de:
07 iun. 2011
8 Afișari
Planul de marketing turistic al Bucureştiului, semnat de Udrea

Consorţiul DETENTE CONSULTANTS SAS/DETENTE CONSULTANTS SRL va realiza planul de marketing turistic pentru capitala ţării.

Contractul se va derula pe o perioadă de nouă săpămâni, la finalul cărora compania selectată va oferi MDRT un studiu de marketing – plan de marketing pentru Bucureşti, format din două produse: planul strategic (defineşte strategiile generale de marketing, strategia de poziţionare, portofoliul de produse, publicul ţintă, pieţele geografice, distribuţia şi modul de comunicare) şi planurile opţionale (pentru produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul Bucureşti ca destinaţie turistică, precum şi un plan operaţional integrat, se precizează într-un comunicat al MDRT.

Planurile vor specifica modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de execuţie şi vor descrie structura, precum şi sistemul participativ de operare a planurilor.

Valoarea contractului este de 101.952 euro inclusiv TVA. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea ”Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”.

Cookies