Lanțul de restaurante Pizza Hut – prezent și în București – ar putea fi scos la vânzare de către grupul american Yum Brands, care analizează opțiuni strategice pentru brand.
Yum Brands (care deține și Taco Bell și KFC) a anunțat că lansează o revizuire strategică pentru Pizza Hut, după un șir de performanțe slabe: vânzările în unitățile „same store” au scăzut în șapte trimestre la rând. Oficialii menționează că brandul ar putea fi mai bine gestionat în afara portofoliului Yum, pentru a-i valorifica potențialul.
Echipa Pizza Hut a lucrat din greu pentru a aborda provocările legate de afaceri și de categorie; cu toate acestea, performanța Pizza Hut indică necesitatea luării unor măsuri suplimentare pentru a ajuta marca să își atingă întreaga valoare, măsuri care ar putea fi mai bine implementate în afara Yum! Brands, a declarat CEO-un brandului într-un comunicat de presă.
Pizza Hut pierde teren în fața competitorilor care au adoptat modelul de delivery. În România, închiderea a 12 restaurante Pizza Hut în doar câteva luni evidențiază necesitatea optimizării la nivel local, scrie News.ro.
Oficialii brandului au menționat că era logic la Yum Brands să ia în considerare să renunțe la Pizza Hut și să se concentreze pe KFC și TacoBell. Un nou proprietar ar putea să redreseze direcția în care lanțul Pizza Hut a luat-o.
Cred că există provocări diferite în cadrul acestor mărci și uneori o nouă conducere, fie că este vorba de o firmă de capital privat sau o companie înregistrată în altă parte, ar aduce mai mult capital și poate ar face diferența, au declarat aceștia.
În România, Pizza Hut este operat de Sphera Franchise Group și conform raportărilor, la 31 decembrie 2024 erau în funcțiune 28 de restaurante Pizza Hut (Drive In/ Express), dintre care 18 doar în București, în zonele:

Te-ar mai putea interesa și: