Peste 300.000 de bucureșteni merg la mall în fiecare zi. Femeile sunt un pic mai multe, dar doar un pic. Și bărbatul de București e mare fan mall

06 mart. 2023
937 Afișari
Peste 300.000 de bucureșteni merg la mall în fiecare zi. Femeile sunt un pic mai multe, dar doar un pic. Și bărbatul de București e mare fan mall
Peste 300.000 de bucureșteni merg la mall în fiecare zi. Femeile sunt un pic mai multe, dar doar un pic. Și bărbatul de București e mare fan mall. Imagine simbol: Unsplash

Românii fac peste 32 de milioane de vizite la mall în fiecare lună, iar dintre acestea, 30% au loc în București.

Cele mai multe vizite sunt făcute de femei, procentul fiind mai mare, spre deosebire de bărbați, care vizitează mallurile într-un procent mai mic de 50%.

Care sunt segmentele de vârstă care vizitează mallurile

Conform unui comunicat, cel mai activ segment de vârstă este generația Milennials( cei născuți între 1981-1996). Consumatorii cu vârsta între 26 și 45 de ani reprezintă 53% din numărul total de vizite.

Generația Z ( 18-25 de ani) și generația X ( 45-55 de ani) reprezintă fiecare câte 23% din procentul total.

În Bucureștii, generația Milennials este cea mai activă deoarece reprezintă 54% din numărul total de vizite.

Atât în București, cât și în țară, femeile reprezintă 57% din numărul total de vizite. Numărul bărbaților care merg la mall nu este cu mult mai mic decât numărul femeilor, procentul fiind de 43%.

București, 06.03.2023. Românii fac peste 32 milioane de vizite la mall
în fiecare lună, potrivit celor mai recente date colectate de Brand
Management, liderul pieței românești de comunicare indoor și prima
companie de profil cu acoperire națională. Dintre acestea, aproape 30%
sunt în București, conform comunicatului

„Mallurile se transformă în centre de lifestyle”

După pandemie, oamenii au revenit în malluri, atât pentru a-și face cumpărăturile, cât și pentru a socializa.

Conform comunicatului, cifrele de acum sunt comparate cu cele din anul 2019 și pot doar să ne bucure.

Mersul la mall este un comportament social la noi în țară. După
perioada pandemiei, oamenii au revenit în centrele comerciale avizi în
primul rând de socializare. Cifrele se compară acum cu cele din 2019,
ceea ce nu poate decât să ne bucure. Deși este posibil ca valoarea
bonului să stagneze anul acesta, din cauza inflației, numărul
vizitelor în centrele comerciale va rămâne constant sau își va
păstra tendința de creștere” a anunțat Directorul Comercial Brand Management

Georgian Drăghici, Directorul Comercial Brand Management a mai adăugat că:

Mall-urile se transformă în centre de lifestyle, spații care
oferă nu doar magazine ci și experiențe și distracție. Cu scopul de
a atrage branduri nativ digitale, centrele comerciale vor deveni la
rândul lor puncte de destinație în traseul consumatorului, pentru o
abordare cât mai holistică. În plus, îmbrățișează era digitală,
completând oferta clasică de retaileri cu branduri noi, tinere, cu aer
jucăuș și noi metode de shopping avangardist”

Te-ar putea interesa și:

Cookies