ARHIVA B365

Bucureştenii, neimpresionați de gratuități: Promoțiile H&M din Promenada nu au mai creat îmbulzeală

Deschiderea mall-ului Promenada şi promoţiile oferite de magazine nu i-au impresionat prea mult pe bucureşteni. Aproximativ o sută de persoane s-au adunat în faţa centrului comercial pentru a prinde promoţiile oferite de magazine. Asta, în condiţiile în care în anii precedenţi, aproape două mii de bucureşteni se adunau la coadă pentru promoţii, şi cu trei ori înainte de deschiderea magazinului.

Majoritatea celor care s-au îngrămădit, astăzi, la intrarea în mall veniseră pentru promoţiile oferite de H&M. Retailerul suedez oferea vouchere de 50 de lei primilor 50 de clienţi ai magazinului. De asemenea, toţi cei care fac cumpărături de minim 100 de lei astăzi primesc un voucher de 30 de lei. 

În 2011, două mii de persoane se îmbulzeau cu ore înainte de deschiderea magazinului H&M, pentru a prinde ofertele magazinului. VEZI AICI CUM ARĂTAU COZILE DE ATUNCI. 8.000 de persoane intrau în prima zi de deschidere a magazinului, atunci.

La ora 10.00 când s-a deschis mall-ul toţi cei prezenţi în faţa centrului comercial s-au îngrămădit să intre şi au blocat uşa de intrare înainte ca cineva să reuşească să pătrundă. Angajaţii mall-ului au deschis uşile laterale. 

În primul magazin de la intrare, Sephora, clienţii au fost primiţi în aplauze şi cu cadouri. Puţini au intrat însă acolo. Cei mai mulţi au fugit în faţa magazinului H&M. Aici, zeci de angajaţi improvizaseră o petrecere. Clienţii au fost nevoiţi să aştepte aproximativ 15 minute în faţa magazinului până când li s-a permis să intre. În tot acest timp, angajaţii magazinului dansau şi chiuiau în faţa lor. 

După ce s-a permis accesul în magazin, oamenii s-au liniştit şi au început să caute produsele dorite. Mulţimea de la intrare s-a evaporat într-un minut.

Construcţia centrului comercial Promenada a durat 22 de luni, iar investiţia totală a fost de peste 130 milioane euro. În prezent, mallul Promenada are un grad de ocupare de 95%, având 140 de chiriaşi în cei 35.000 mp închiriabili. 

Noul centru comercial este organizat pe şase niveluri. Primele două etaje subterane (-3 şi -2) sunt destinate parcării care cuprinde 1.300 de locuri, iar următoarele patru niveluri (din demisol şi până la etajul 2) găzduiesc zona comercială, cu o suprafaţă închiriabilă de 35.000 de metri pătraţi.

La ultimul etaj a fost amenajată o grădină, cu spaţiu de joacă, zone de relaxare şi zone dedicate cafenelelor, care se vor extinde şi pe terasă în timpul sezonului cald. În sezonul rece, aici va fi amenajat un patinoar de circa 600 mp, care va fi deschis începând cu luna noiembrie, în funcţie de condiţiile meteo.

Accesul în Promenada, atât cel pietonal cât şi cel auto, se poate face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca şi Bd. Barbu Văcărescu. De asemenea, la ambele intrări există parcări pentru biciclete cu o capacitate de 150 de locuri.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button