Peste 1.800 de apeluri la telefonul dedicat copiilor molestaţi, doar în Sectorul 2

de:
28 dec. 2011
0 Afișari
Peste 1.800 de apeluri la telefonul dedicat copiilor molestaţi, doar în Sectorul 2

Peste 1800 de apeluri ce semnalau probleme legate de neglijarea sau molestarea copilului, au fost înregistrate în cursul acestui an şi preluate spre rezolvare de asistenţii sociali ai sectorului 2 care au răspuns la Telefonul Copilului.

Asistenţii sociali ai sectorului 2 au preluat la Telverde – 021. 9852, un număr de 1816 cazuri, problemele vizate fiind: neglijarea copilului din partea familiei, abuzul fizic şi emoţional in familie, repatriere copil din alte state, mama si copil pe strada, copil care a săvârşit o fapta penală dar nu are răspundere penală, copil care practică cerşetoria, sesizarea sau furnizarea de informaţii suplimentare referitoare la cazurile instrumentate la nivelul situaţiilor de abuz sau molestare.

Telefonul Copilului este un serviciu de specialitate pe care copiii şi familiile din sectorul 2 îl pot accesa în funcţie de nevoile pe care le au la un moment dat şi pentru a semnala situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare. În acest mod, sunt asigurate condiţiile de aplicare a programelor şi strategiilor de asistenţă sociala în domeniul protecţiei copilului, în funcţie de nevoile sociale identificate în teren.

În cursul acestui an, 200 de copii luaţi de la cerşit au beneficiat de găzduire în Adăpostul pentru copiii străzii din sectorul 2, unde s-au bucurat de găzduire într-un spaţiu plăcut şi un mediu securizat.

Cookies