Pericol public în București, cu linii de tramvai care se dezintegrează. Șină lipsă și de jumătate de metru. „Chiar nu e de glumă, în special pe liniile 16 și 36!”

28 iun. 2023
552 Afișari
Pericol public în București, cu linii de tramvai care se dezintegrează. Șină lipsă și de jumătate de metru.
Pericol public în București, cu linii de tramvai care se dezintegrează. Șină lipsă și de jumătate de metru. "Chiar nu e de glumă, în special pe liniile 16 și 36!" | Sursa foto: "Ești din Sectorul 2" / Facebook

Șinele de tramvai din București continuă să pună viețile călătorilor și ale șoferilor în pericol din cauza gradului de dezintegrare în care se află. Un bucureștean a publicat mai multe imagini cu șinele de tramvai din Sectorul 2 pentru a arăta în ce stadiu se află acestea.

Șinele de tramvai din Sectorul 2 se află într-o stare avansată de degradare

F. C., un locuitor al Sectorului 2, a publicat imagini cu șinele de tramvai care se află într-o stare avansată de degradare pe grupul de Facebook „Ești din Sectorul 2”. Acesta a spus că o tragedie ar putea să se producă în orice moment:

N-am mai scris de ceva vreme despre șinele de tramvai din sectorul nostru. Asta nu înseamnă că problemele s-au rezolvat. Dimpotrivă, șinele au început să se dezintegreze, iar momentul în care se va produce o tragedie este din ce în ce mai aproape! Chiar nu e de glumă cu situația în care arată aceste șine, în special pe liniile 16 și 36.

S-a ajuns în ultimul hal! Eu îmi amintesc că în campania electorală ni s-a promis înlocuirea șinelor deficitare! Se pare că a fost o simplă promisiune cu care am fost aburiți!

În luna martie, Nicușor Dan, primarul general al Capitalei, a anunțat că etapa de depunere a ofertelor în cadrul licitației pentru reabilitarea a 50 de kilometri de linie de tramvai din București a fost încheiată. Municipalitatea a transmis că a primit oferte pentru 11 din cele 15 loturi în care este împărțită lucrarea.

Primarul a promis că șinele de tramvai care vor fi modernizate se află în zone intens circulate din București, anume:

  • Bulevardul Theodor Pallady,
  • Bulevardul 1 Decembrie 1918,
  • Bulevardul Basarabia,
  • Calea Călărașilor,
  • Bulevardul Corneliu Coposu,
  • Bulevardul Pache Protopopescu,
  • Strada Traian,
  • Strada Grigore Cobălcescu,
  • Bulevardul Gloriei,
  • Strada Vasile Lascăr,
  • Strada Lizeanu,
  • Bulevardul Lacul Tei,
  • Șoseaua Petricani,
  • Bulevardul Dimitrie Pompeiu,
  • Bulevardul Mărășești,
  • Bulevardul Expoziției,
  • Bulevardul Camil Ressu,
  • Bulevardul Barbu Văcărescu,
  • Bulevardul Bucureștii Noi,
  • Calea Griviței,
  • Bulevardul Ion Mihalache,
  • Bulevardul Chișinău etc.

Până în momentul în care acest lucru va deveni realitate, călătorii, șoferii și vatmanii vor fi nevoiți să-și asume riscuri atunci când circulă pe șinele de tramvai.

STB anunță probleme legate de tramvaie în fiecare zi

Pentru a exemplifica cât mai bine pericolul la care se expun călătorii atunci când circulă cu tramvaiul sau chiar cu autobuzele STB, luăm cazul unui autobuz de noapte care a fost străpuns de un cornier desprins dintr-o șină de tramvai. Acest incident s-a produs recent, în noaptea de 16 iunie spre 17.

În urma acestui incident, niciun cetățean nu a fost rănit, însă situația este gravă.

De asemenea, aproape săptămânal câte un tramvai deviază de pe șină și din ce în ce mai des STB anunță și alte probleme, precum avarii în rețea, blocări și devieri, lipsă tensiune sau defecțiuni. Deci probleme există la întreaga rețea de tramvaie, nu numai în cazul șinelor.

Până și noile tramvaie Imperio achiziționate au fost implicate în diferite accidente foarte grave. De exemplu, două tramvaie Imperio s-au ciocnit la Depoul Militari când unul dintre acestea a intrat în spatele celuilalt.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies