Pericol pe rafturile IKEA. Un produs care riscă să pocnească violent în timpul utilizării e rechemat de la clienți

08 iun. 2022
1638 Afișari
Pericol pe rafturile IKEA. Un produs care riscă să pocnească violent în timpul utilizării e rechemat de la clienți
Pericol pe rafturile IKEA. Un produs care riscă să pocnească violent în timpul utilizării e rechemat de la clienți. Sursa foto: Unsplash

IKEA retrage de la vânzare și recheamă un produs periculos pentru clienți. Există riscul ca acesta să pocnească violent în timpul utilizării. Consumatorii sunt rugați să contacteze compania pentru a li se returna banii.

Pericol pe rafturile IKEA

IKEA le recomandă clienților să nu mai folosească produsul și să contacteze compania pentru returnarea integrală a sumei.

Despre ce produs este vorba:

  • espressor pentru plită METALLISK de 0,4 l cu supapă de siguranță din oțel inoxidabil, cu marcaj de dată între 2040 și 2204 (aass).
IKEA recheamă espressorul pentru plită METALLISK. Sursa foto: ikea.ro
IKEA recheamă espressorul pentru plită METALLISK. Sursa foto: ikea.ro

Compania explică de ce există riscul de pocnire violentă în timpul utilizării pentru espressorul de mai sus: Riscul a crescut în momentul în care a fost schimbat materialul și construcția supapei de siguranță.

Astfel, IKEA transmite că recheamă de la clienți și retrage de la vânzare doar produsele ce sunt prevăzute cu supapă de siguranță din oțel inoxidabil (de culoare argintie/gri). Celelalte produse nu sunt incluse în campania de rechemare.

Returnarea produsului

Detaliile produsului rechemat:

  • Espressor METALLISK cu supapă de siguranță din oțel inoxidabil
  • Marcaj de dată între 2040 și 2204 (aass),
  • Cod articol 70360225

Clienții pot returna produsul la orice magazin IKEA și vor primi înapoi suma integrală plătită.

„Nu este necesară o dovadă a achiziției (bon fiscal)”, transmite IKEA prin intermediul unui comunicat de presă.

Pentru informații suplimentare, compania poate fi contactată la numărul de telefon 021-407.45.32.

IKEA le transmite clienților că își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această rechemare.

În luna mai, compania îi anunța pe clienți că recheamă farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA,
deoarece acestea prezintă risc de spargere și pot provoca arsuri dacă au un conținut fierbinte. Produsele pot fi returnare în orice magazin IKEA, iar banii vor fi înapoiați integral, fără să fie necesar bonul fiscal.

Cookies