ARHIVA B365

Penetraţia Ciurel-A1, mai aproape de realizare: Oprescu a câştigat procesul cu Sema Parc

Primăria Municipiului Bucureşti a demarat în anul 2010 un proiect de infrastructură edilitară de mare anvergură care vine cu o soluţie integrată de sistematizare a traficului rutier din Bucureşti şi zonele adiacente, anunţă Money.ro O primă etapă prevăzută de acest proiect vizează decongestionarea traficului de pe Bulevardul Iuliu Maniu, prin crearea unei căi alternative de intrare/ieşire de pe autostrada A1, prin construirea unei legături între Splaiul Independenţei şi autostrada A1. Conform autorizaţiei de construire nr. 209/21.06.2010, aceste lucrări impun, printre altele, o soluţie de trafic prevăzută pentru supratraversarea Dâmboviţei.

Sema Parc a solicitat anularea autorizaţiei de construire nr. 209/21.06.2010, act administrativ care prevede autorizarea, în regim de urgenţă, a lucrărilor de construire, pentru ,,penetrare în Municipiul Bucureşti a autostrăzii Bucureşti Piteşti – Splaiul Independenţei – Lucrări pregătitoare pod hobanat peste Dâmboviţa între Str. Piatra Craiului şi Şos. Virtuţii’’.

Începând cu anul 2006, societatea contestatoare dezvoltă un proiect imobiliar în zona Splaiul Independenţei-Semănătoarea, iar contestaţia depusă de aceasta în anul 2010 susţine faptul că soluţia de trafic prevăzută pentru supratraversarea râul Dâmboviţa, în cadrul proiectului de infrastructură dezvoltat de Municipalitate, afectează gradul de funcţionalitate şi profitabilitate a proiectului imobiliar.

Firma de avocatură a obţinut o sentinţă favorabilă pentru Primăria Bucureşti, împotriva Sema Parc S.A., în litigiul iniţiat de această societate pentru anularea autorizaţiei de construire nr. 209/21.06.2010, emisă de către Primărie.

CITEȘTE ȘI ONG-urile se opun Penetraţiei Ciurel – A1: Are costuri uriaşe şi aglomerează centrul oraşului


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button