ARHIVA B365

Penetraţia Splaiul Independenţei – A1 revine în Consiliul General

Proiectul prevede un drum expres care să lege autostrada Piteşti-Bucureşti de Splaiul Independenţei şi trei noduri rutiere realizate deasupra solului. ONG-urile nu sunt deacord cu acest proiect, care in aceasta vara a fost supus dezbaterii publice.

Proiectul are câteva dezavantaje serioase: aduce un flux uriaş de maşini din autostrada Piteşti – Bucureşti în centrul oraşului prin Splaiul Independenţei, maşinile care vin din autostrada Piteşti – Bucureşti şi merg în autostrada Bucureşti – Constanţa sunt practic invitate să tranziteze centrul Bucureştiului pe Splaiul Independenţei, are un cost uriaş, întrucât este nevoie de expropieri consistente şi nu rezolvă problema de trafic a locuitorilor din zona Drumul Taberei – Militari. Soluţii mult mai ieftine permit conectarea acestor cartiere cu şoseaua de centură”, susţine Nicuşor Dan, de la Asociaţia Salvaţi Bucureştiul.

Pe 26 iulie 2011, Asociatia Salvati Bucurestiul a trimis o scrisoare deschisa filialelor Bucuresti ale PDL, PSD, PNL, in care le cerea punctul de vedere oficial asupra proiectului. Pana in acest moment, niciunul din partide nu si-a precizat pozitia.

Întreaga lucrare Penetraţie Splaiul Independenţei – Autostrada Bucureşti-Piteşti, cu o lungime de 8,3 kilometri, ar trebui să coste 580 milioane de lei (138 milioane de euro), şi ar trebui să înceapă la intersecţia Splaiul Independenţei cu Şos. Virtuţii şi ar trebui să se termine pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră cu câte trei benzi pe sens, va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecţia sos. Virtuţii cu Splaiul Independenţei, la intersecţia Penetraţia A1 – Bd. Uverturii şi la intersecţia cu Șoseaua de Centură şi în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button