ARHIVA B365

Pasajul Pipera nu va mai avea rampă de urcare de pe Floreasca. VEZI CUM ARATĂ PASAJUL

Sorin Oprescu a cerut în urmă cu câteva luni proiectantului Pasajului Pipera să studieze posibilitatea construirii unei rampe de urcare de pe Calea Floreasca. Planul primarului a căzut însă. „Am vorbit cu proiectantul şi era complicat. Ar fi trebuit să facem iar nişte exproprieri. Deocamdată nu se mai poate face”, a precizat primarul general aflat în vizită pe şantierul de pe Șoseaua Pipera.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult faţă de costul stabilit iniţial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.

Proiectul vizează lărgirea la şase benzi a şoselei Pipera (faţă de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca şi calea ferată Bucureşti – Constanţa şi constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu şi a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porţiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca.

Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG se ocupă de lucrările de construcţie.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button