Patru noi after-school-uri construite în Capitală. Câți elevi vor putea fi înscriși

de:
21 iun. 2018
0 afișări
Patru noi after-school-uri construite în Capitală. Câți elevi vor putea fi înscriși

Primăria Sectorului 4 va demara săptămâna viitoare lucrările de construcție a clădirilor necesare pentru funcționarea, în regim de semi-internat în următoarele unități de învățământ: Școala Gimnazială „Emil Racoviță” (fosta școală Nr. 93), Școala Gimnazială Nr. 97, Școala Gimnazială Nr. 100 (din cadrul Colegiului Național „Petru Rareș”) și Școala Gimnazială Nr. 165.

Contractele de execuție a lucrărilor au fost deja semnate, iar valoarea totală a investiției este de 1,6 milioane lei.

„Până la finalul acestui an, programul after-school va deveni funcțional și în cele patru școli din sectorul 4. Am decis să dezvoltăm tot ceea ce înseamnă infrastructură școlară. Iar asta nu presupune doar asigurarea unor standarde civilizate pentru clădirile în care funcționează unitățile de învățământ, ci și astfel de investiții suplimentare, prin care să creăm spații confortabile, amenajate pentru studiu și joacă. Venim astfel în sprijinul copiilor noștri, cărora personalul din aceste centre pentru after-school, prin metode potrivite, le poate insufla plăcerea de a învăța. În egală măsură, astfel de programe le sunt de un real folos părinților, care își pot vedea liniștiți de serviciu, având copiii într-un loc sigur”, a spus Daniel Băluță, Primarul Sectorului 4, citat într/un comunicat al administrației locale. 

Cele patru construcții modulare vor avea un singur nivel, cu câte patru săli de clasă (cu o suprafață de 40 de metri pătrați fiecare) și toate anexele aferente, necesare funcționării (săli de mese, spații de joacă, etc.), cu o capacitate de câte 80 de locuri. De asemenea, construcțiile vor beneficia de toate utilitățile, cu respectarea normativelor în vigoare.

„Prin extinderea programului sau semi-internat, venim în întâmpinarea nevoilor familiilor din comunitatea noastră. Aceste centre vor funcționa între orele 12.00 și 18.00. Copiii vor fi consiliați și sprijiniți în rezolvarea temelor, își vor putea aprofunda cunoștințele, vor beneficia de supraveghere și consiliere psihopedagogică și de odihnă activă, prin participarea la diverse jocuri și concursuri”, a explicat Ana Maria Mocăniță, director general al Direcției de Administrare a Unităților de Învățământ Sector 4.

Cookies