Patronatele din turism: Bucureştiul atrage tot mai mulţi străini prin divertisment

de:
26 aug. 2012
1 Afișari
Patronatele din turism: Bucureştiul atrage tot mai mulţi străini prin divertisment

România devine tot mai cunoscută pentru turiştii străini prin evenimentele şi distracţiile organizate în ţară. „Concertul susţinut de Lady Gaga a însemnat o reclamă eficientă în toată lumea, de vreme ce Bucureştiul a fost numit Micul Paris de vedetă, afirmaţie citită de milioanele de fani care au putut vedea şi crâmpeie de imagini din Capitală. Urmează alte concerte şi evenimente de acest tip, precum cel al formaţiei Red Hot Chili Peppers,  despre care se estimează că vor în Bucureşti mii de turişti. Toate acestea vorbesc despre un efort de a aduce România din punct de vedere turistic în mileniul 3, când reclamele prăfuite valorează mai puţin decât un like pe Facebook-ul sau pe Twitter-ul unei vedete cu milioane de fani. Este o bătălie grea în care alte ţări au intrat mai devreme, dar unde putem recupera timpul pierdut cu idei inovatoare şi cu evenimentele pe care le putem organiza la noi în ţară”, declară preşedintele FPTS, Dan Matei Agathon.

Federaţia mai atrage atenţia că este esenţial ca România să facă eforturi să aducă turiştii, nu să aştepte ca aceştia să caute informaţii despre atracţiile de aici sau să descopere ţara din greşeală. Oficialii FPTS susţin că este esenţial ca pentru atragerea străinilor să fie utilizate toate mijloacele moderne pentru petrecea timpului liber.

„Aşa cum s-a întâmplat şi în Centrul Istoric al Capitalei, o dată ce a luat avânt, turismul de distracţie se dezvoltă din el însuşi, pentru că-şi găseşte ritmul propriu şi vine în întâmpinarea turiştilor înţelegând aşteptările acestora. Acest tip de promovare şi acţiune are nevoie doar să fie demarat şi apoi lăsat să crească din sine însuşi şi din concurenţa pe care o naşte între organizatorii de evenimente. Acelaşi lucru îl vedem întâmplându-se tot mai puternic şi pe litoral, în sezon. Ar trebui să ducem acest tip de turism şi la munte, pentru a acoperi şi sezonul rece. Şi atunci vom vedea cum încasările din turism vor creşte pe toată durata anului şi cum turiştii străini nu vor mai veni aici doar ca să descopere căruţele de pe şosele sau obiceiuri vechi, ci se vor simţi în România ca într-o insulă a distracţiilor”, mai spun oficialii FPTS.

Cookies