ȘTIRI

PAŞTE 2014: Ce conţine, de fapt, vopseaua de ouă pe care o folosim de PAŞTE

PAŞTE 2014:  In cadrul studiului au fost analizate 20 de produse tip vopsea de oua, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul tarii, in luna aprilie 2014, conform unui comunicat de presă remis B365.ro.

PAŞTE 2014:  Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, in ceea ce priveste numarul de E-uri, din cele 20 de tipuri de produse analizate:

35 % au in continut un numar de 7 E-uri;
20 % au in continut un numar de 1 E-uri;
15 % au in continut un numar de 2 E-uri;
10 % au in continut un numar de 3 E-uri;
10 % au in continut un numar de 8 E-uri;
5 % au in continut un numar de 10 E-uri;
5 % au in continut un numar de 5 E-uri.
Numarul de E-uri continute in produsele supuse studiului variaza intre 1 si 10 E-uri .

PAŞTE 2014:  Dintre cele 20 de produse supuse analizei, 7 erau tip vopsea lichida, restul fiind vopsea sub forma de pudra.

PAŞTE 2014:  Studiul a mai relevat ca aceeasi cantitate de vopsea, dar marca diferita (chiar provenind de la acelasi importator/producator) poate avea capacitate de vopsire diferita.

PAŞTE 2014:  Totodata, produsele tip vopsea de oua au ca distribuitor/producator urmatoarele companii: S.C. Alex & Comp S.R.L., Dr. Oetker RO SRL, S.C. Polyrom IMPEX S.R.L.

Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research & Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.

 


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button