“Pe Nicolae Caramfil se lucrează la rampa de urcare, mai sunt doar doi stâlpi de montat, în acest moment fiind gata aproape 60%. Marţi de dimineaţa, bucureştenii vor vedea cum începe aşezarea grinzilor peste Barbu Văcărescu, podul urmând să supratraverseze bulevardul. Conform promisiunilor, sfârşitul anului ne va prinde cu această lucrare terminată”, a declarat edilul-şef al Capitalei.
Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei faţă de costul stabilit iniţial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.
Proiectul vizează lărgirea la şase benzi a şoselei Pipera (faţă de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca şi Calea ferata Bucureşti – Constanta şi constructia unui pasaj prin care sa se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Vacarescu, pe de o parte, si a Căii Floreasca pe de altă parte.
Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porţiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivalat peste Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca.
Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG se ocupă de lucrările de construcţie.