Pasajul pietonal Băneasa a fost reparat și ecologizat, anunță Clotilde Armand. Cum pot face bucureștenii sesizări online

17 aug. 2021
1889 afișări
Pasajul pietonal Băneasa a fost reparat și ecologizat, anunță Clotilde Armand. Cum pot face bucureștenii sesizări online
Pasajul pietonal Băneasa a fost reparat și ecologizat, anunță Clotilde Armand, primarul Sectorului 1. Cum pot face bucureștenii sesizări online. Sursa foto: Facebook

Vești bune pentru locuitorii Sectorului 1. Pasajul pietonal Băneasa a trecut în ultimele zile printr-un amplu proces de renovare și ecologizare, potrivit lui Clotilde Armand. Primarul Sectorului 1 le-a reamintit totodată cetățenilor să folosească aplicația de sesizări a ADP S1, care permite oricui să reclame problemele din jurul său.

Lucrurile mici chiar contează, potrivit lui Clotilde Armand. Astfel, pasajul pietonal Băneasa din Sectorul 1 al Capitalei a fost renovat zilele trecute. Starea pasajului pietonal era deplorabilă, podeaua de lemn era mai mult așchii și scândurele, ceea ce reprezenta un adevărat pericol pentru orice locuitor care dorea să folosească acest pasaj drept o oază de umbră și răcoare, mai ales în zilele în care soarele strălucește arzător.

Pasajul pietonal Băneasa nu a mai fost renovat în ultimii trei ani

Clotilde Armand a precizat în postarea sa de pe Facebook faptul că pasajul pietonal Băneasa nu mai suferise niciun fel de lucrări de reabilitarea și mentenanță în ultimii trei ani, fapt care făcea din traversarea pasajului „un coșmar”, potrivit primarului de la Sectorul 1.

„Despre lucrurile mici care contează. Am schimbat zilele acestea podelele rupte și am ecologizat pasajul pietonal Băneasa. Era un coșmar traversarea lui. Pasajul fusese reabilitat în 2018 și era într-o stare avansată de degradare. Avea nevoie urgentă de reparații. Lucrăm pentru siguranța pietonilor. Reconstruim fiecare colț din Sectorul 1.”, a scris Clotilde Armand.

Cum pot semnala cetățenii din Sectorul 1 problemele din jurul lor

Potrivit primarului Sectorului 1, autoritățile au efectuat lucrările de modernizare și de ecologizare a pasajului pietonal Băneasa în urma unei sesizări trimise de un cetățean. Astfel, edilul le cere locuitorilor să folosească aplicația lansată de Administrația Domeniului Public Sector 1 pentru a reclama problemele pe care le întâmpină.

Aplicația este ușor de accesat, și este nevoie doar de conexiune la internet pentru a o utiliza. Ea este disponibilă atât pentru computere – folosind acest link, sau pe telefon – prin intermediul aplicației „ADP Sector 1”, disponbilă pentru telefoanele iOS și Android.

„Important: Revin cu o rugăminte, folosiți aplicația de sesizări lansată de Administrația Domeniului Public Sector 1, cea prin care cetățenii pot raporta problemele din sector. Precum cea din pasajul pietonal Băneasa. Aplicația poate fi utilizată de oricine cu acces la internet prin accesarea site-ului ADP Sector 1 la adresa https://sesizari.adp-sector1.ro – Demersuri online – Sesizări sau prin descărcarea aplicației “ADP Sector 1” din magazinele iOS și Android.”, a mai scris Clotilde Armand pe pagina sa de Facebook.

Cookies