ARHIVA B365

Pasajul Basarab a crescut vânzările la Orhideea. Oficial Carrefour: „Acum chiar e foarte bine”

Reprezentanţii magazinului Carrefour Orhideea, ce este amplasat în zona Grozăveşti din Capitală, consideră că inaugurarea podului hobanat a adus mai multe beneficii asupra vânzărilor hypermarket-ului, în mai puţin de o lună.

„A crescut atât numărul de clienţi, cât şi cifra de afaceri. Acum chiar este foarte bine. În timpul lucrărilor, accesul a fost mult îngreunat în zonă şi s-a cunoscut”, a declarat, marţi, Loredana Dinu, reprezentant marketing în cadrul Carrefour Orhideea Bucureşti, cu prilejul organizării unei întâlniri cu clienţii pe tema avantajelor şi dezavantajelor cumpărăturilor făcute la supermarket. La dezbatere a participat şi un reporter B365.ro în calitate de consumator.

Oficialul Carrefour Orhideea a precizat că, în prezent, numărul de tranzacţii efectuate în magazinul Orhideea a urcat la 10.000 pe zi. De altfel, vânzările Carrefour în România au crescut cu 3,9% în primul semestru, la 555 milioane euro, sumă care include taxa pe valoarea adăugată (TVA), iar ritmul de crestere a fost mai accentuat în trimestrul al doilea, potrivit unui comunicat transmis miercuri de grupul francez, potrivit Mediafax.

La masa rotundă de marţi au participat şapte persoane, dintre care patru femei şi trei bărbaţi, care au adus în atenţia conducerii retailer-ului atât aspectele pozitive, cât şi cele negative ale shopping-ului în supermarket. Printre cei prezenţi la întâlnire s-au aflat şi două surori din Bucureşti, dintre care una cu „experienţă” în domeniul dezbaterilor pe această temă. Femeia, în vârstă de aproximativ 40 de ani, a avut grijă să îşi pună la pachet o parte din apa şi fructele servite, pe protocol, în timpul discuţiilor.

Printre avantajele shopping-ului în supermarket, cel mai des enumerate motive au fost proximitatea magazinului faţă de locuinţă sau faţă de locul de muncă, dar şi gama diversificată de produse, respectiv circa 50.000 de repere. La categoria inconveniente, bucureştenii prezenţi la întâlnire au menţionat frecvent calitatea slabă a fructelor şi legumelor scoase la vânzare, îndeosebi în sezonul rece.

În cadrul dezbaterii, participanţii au avut de completat un chestionar cu şase întrebări referitoare la „plusurile” şi „minusurile” Carrefour Orhideea în comparaţie cu alţi retaileri prezenţi pe piaţa din Bucureşti, dar şi dacă sunt informaţi despre campania aniversară legată de sărbătorirea a zece ani de existenţă pe piaţa din Capitală. Cu acest prilej, hypermarket-ul organizează mai multe concursuri astfel că, la fiecare zece minute, câte trei clienţi prezenţi la casele de marcat pot câştiga diferite produse.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button