Pasajele Unirii, Lujerului și Obor sunt șubrede, dar nu sunt un pericol pentru bucureșteni. Nicușor Dan: Dacă ar fi fost, le-am fi închis, dar nu se pune problema

20 sept. 2024
881 afișări
Pasajele Unirii, Lujerului și Obor sunt șubrede, dar nu sunt un pericol pentru bucureșteni. Nicușor Dan: Dacă ar fi fost, le-am fi închis, dar nu se pune problema
Pasajele Unirii, Lujerului și Obor sunt șubrede, dar nu sunt un pericol pentru bucureșteni. Nicușor Dan: Dacă ar fi fost, le-am fi închis, dar nu se pune problema. Sursa foto: Agerpres

Nicușor Dan a spus că pasajele Unirii, Lujerului și Obor au nevoie de lucrări de reabilitare, însă nu reprezintă un pericol public pentru bucureșteni. Dacă ar fi reprezentat un risc major, acestea ar fi fost închise, dă asigurări primarul Capitalei.

Nicușor Dan, despre pasajele Unirii, Lujerului și Obor

Primarul General al Capitalei a vorbit joi seară, 19 septembrie, la Euronews România, și despre cele trei pasaje principale din oraș: Unirii, Lujerului și Obor.

Nicușor Dan a fost întrebat dacă șoferii sunt în pericol în momentul în care tranzitează Pasajul Unirii, obiectiv realizat în urmă cu zeci de ani și care nu a fost consolidat de foarte mult timp. Primarul a spus că putem avea încredere să trecem prin pasajul din inima Bucureștiului. Totodată, șoferii pot avea încredere să treacă și prin pasajele Lujerului și Obor, spune edilul.

Dacă ar fi reprezentat un pericol major, acestea ar fi fost închise imediat:

Să aibă încredere să treacă și pe aici (prin pasajul Unirii – n.r.), și prin pasajul Obor, și prin pasajul Lujerului. Dacă ar fi fost pericol public, le-am fi închis, dar nu se pune problema, a spus Nicușor Dan, potrivit News.ro.

Cu toate acestea, primarul Capitalei a admis că aceste trei pasaje au nevoie de lucrări de reabilitare. A anunțat că, în această perioadă, se realizează indicatorii tehnico-economici care trebuie aprobați de Consiliul General al Municipiului București, iar acest lucru va dura câteva luni. Mai apoi, vor fi necesare alte luni pentru următorii pași prevăzuți de lege pentru aceste lucrări.

Costurile pentru reabilitarea pasajelor sunt mari:

Costurile sunt destul de mari, de genul o sută, o sută cincizeci de milioane pentru fiecare dintre ele, a explicat Nicușor Dan, primarul Capitalei.

Tot aseară, Nicușor Dan a spus că situația la pasajele Obor, Lujerului și podul București-Ploiești este mai rea decât la Pasajul Unirii.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies