Pasajele Obor și Lujerului, dar și podul Băneasa vor intra în lucrări de modernizare în 2025, promite Nicușor Dan. Mai întâi însă, trebuie aprobat bugetul Capitalei

29 dec. 2024
858 afișări
Pasajele Obor și Lujerului, dar și podul Băneasa vor intra în lucrări de modernizare în 2025, promite Nicușor Dan. Mai întâi însă, trebuie aprobat bugetul Capitalei
Pasajele Obor și Lujerului, dar și podul Băneasa vor intra în lucrări de modernizare în 2025, promite Nicușor Dan. Mai întâi însă, trebuie aprobat bugetul Capitalei. Sursa foto: Agerpres

Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, promite că pasajele Lujerului și Obor, dar și podul Băneasa, de lângă Lacul Herăstrău vor suferi lucrări de reparație și modernizare în anul 2025. Înainte să se realizeze studiile necesare pentru fiecare lucrare în vederea stabilirii costurilor și a duratei, este necesară aprobarea bugetului Municipiului București pentru anul viitor, lucru care ar urma să se întâmple în primele luni ale anului viitor.

Pasajele Lujerului și Obor, vor fi modernizate în anul 2025, potrivit ultimelor declarații oferite de primarul Capitalei, Nicușor Dan. De asemenea, și podul Băneasa, aflat în imediata apropiere a Lacului Herăstrău, ar urma să treacă prin lucrări de modernizare în anul viitor. De asemenea, Dan a precizat că studiile necesare pentru a realiza fiecare proiect, dar și pentru a estima costurile și durata lucrărilor vor avea loc în lunile următoare.

Pasajele Lujerului și Obor, și podul Băneasa vor intra în lucrări de modernizare în 2025, spune Nicușor Dan

Edilul a explicat și că pentru ca aceste proiecte să fie demarate este necesar mai întâi ca bugetul Municipiului București pe anul 2025 să fie realizat și apoi aprobat.

„Discuţia o să avem când o să facem bugetul pe 2025 în februarie-martie 2025. O să vedem şi ce ne spun studiile de aşa-numitele DALI-uri, studiile care preced proiectarea atât în privinţa banilor, cât şi în privinţa duratei. Dar cred că toate vor începe în 2025.”

Evident, aceste lucrări ar avea un impact serios asupra traficului din Capitală, pe acest subiect Dan spunând că au loc „discuții complexe cu Brigada Rutieră, și cu oamenii din Comisia de Circulație care este la Primăria Capitalei pentru a coordona cât de cât aceste lucrări”.

Pentru realizarea acestor lucrări ar putea să se ia în calcul chiar perioada în care școlile sunt închise, respectiv pe parcursul vacanței de vară, însă există și posibilitatea devierii traficului în restul anului.

„Evident că încercăm să folosim perioada în care nu sunt şcoli şi traficul este mai lejer, dar nu tot timpul graficul de lucru permite asta. Şi atunci trebuie soluţii parţiale pe bucăţi şi devieri. Sunt specialişti care reuşesc să optimizeze cât de cât toate lucrările astea. De exemplu, când am lucrat la podul de la doamna Ghica, la fel a fost un calendar, s-a deviat linia de tramvai care trecea pe un sens, ba pe celălalt şi a fost un calendar care s-a respectat.”

Citește și

Cookies